خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایش «از بان تا تان» به شبکه نمایش خانگی و فیلیمو آمد


نمایش کمدی «از بان تا تان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی پروژه، نمایش دفاع مقدسی «از بان تا تان» در ژانر کمدی و در بستری از درام اجتماعی و به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی از دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر شد. مالک معنوی و مجری طرح این اثر نمایشی، موسسه خیریه «فرشته‌های بهشتی» با مدیریت مهشید خسروی است.
نمایش «از بان تا تان»، داستان چهار سرباز شهید که هر کدام نماد شهدای غواص، مرزبان، مدافع حرم و اتوبوس نیروهای رزمنده‌اند‌ را روایت می‌کند که در آن شاهد دلتنگی مادران این شهدا خواهیم بود. این اجرا به پدران و مادران شهدا تقدیم شده‌است که در هر اجرای زنده آن، تعدادی از خانواده‌های شهدا حضور داشته‌اند.
در نمایش «از بان تا تان» هنرمندانی چون مهیار حسن، مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، نرگس صفدریان، مریم ‌گلی، بابک نوری و هنرمندی نوجوان به نام ساغر کیان‌راستی به ایفای نقش پرداخته‌اند و در اقدامی نوآورانه موسیقی این اثر نمایشی توسط آرش هامون و در بستر موسیقی اصیل سنتی اجرا شده است.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دستیار تهیه‌کننده مهشید خسروی، دستیار کارگردان محمدحسین عابدینی، دستیاران اجرایی گیسو کیان راستی و ژاله گنجی. طراح صحنه و لباس اشکان درویشی، گروه صحنه داوود عباسی، ارشک راستاد، لیلا رونقی و مبینا نظام، گروه لباس نیلوفر ‌طالبی و ستایش دادگر، تدارکات امیررضا اسماعیلی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه حسین خدارتی، مشاور پروژه حاج حسین یاریار و رکسانا قهقرایی، امور رایانه‌ای و تبلیغات مجازی محمد ‌رحیمی و مرضیه فلاح‌نژاد و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سید حسین رسولی.
تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نمایش «از بان تا تان»، اشکان درویشی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا