خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آتش زدن «برجام» حرکتی فراتر از رهبری

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود مطلبی با عنوان «حرکت فراتر از رهبری برخلاف امنیت ملی کشور» منتشر کرد که انصاف نیوز، آن را بازنشر می‌کند:

🔸 «روز گذشته در راهپیمایی۱۳ آبان در خیابان طالقانی و مقابل سفارت سابق آمریکا، بطور نمادین عنوان برجام در آتش انداخته شد.

🔸 سیاست‎های خارجی و دفاعی کشور موضوعاتی حاکمیتی هستند که در عالی‌ترین سطوح تصمیم‎گیری، برنامه‎ریزی و هماهنگ و اجرا می‌شوند.

🔸 حرکتهای خودسرانه و احساسی از سوی هر جماعتی و با هر قصدی که انجام شود گاه دقیقا برخلاف تصمیم و برنامه‌های رسمی کشور و موجب افزایش هزینه‌های ایران در مناسبات بین‌المللی و تحمیل خسارات چندگانه است.

🔸 نمونه حرکتهای خودسر ضد منافع ملی، حمله به سفارت عربستان و انگلستان توسط جماعتی بود که بعدها به صراحت مورد نکوهش رهبری نیز قرار گرفت.

🔸 موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران نسبت به برجام و همچنین اقدامات خصمانه آمریکا بارها از طرف مقامات کشور بیان شده و پرونده برجام تابع تحولات جاری و پیش رو همچنان مورد رصد و پیگیری دقیق از سوی دستگاه‌های ذیربط است.

🔸 هوشیار باشیم که حرکت فراتر از رهبری نه لزوما مفهوم تبعیت از ولایت دارد و نه ضرورتا در جهت منافع ملی است و در مواردی بر خلاف امنیت ملی کشور خسارت بار خواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. زیاد به دل نگیر دلاور ! این هم یه کار دلی بوده !
    مثل سلفی هائی که خودتون با حاج خانوم M گرفتید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا