خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401

پخش زنده لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

ناپولی امشب در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا میزبان لیورپول قدرتمند یورگن کلوپ است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401

ناپولی لوچانو اسپالتی برخلاف فصل گذشته امسال آن شروع مقتدرانه و ترک‌تازانه را نداشته و در همین چند بازی ابتدایی سری آ دو بار متوقف شده است. البته آن‌ها یک ستاره گرجستانی جدید و جذاب دارند و اوسیمن ک تازه از مصدومیت بازگشته را نیز در اختیار دارند.

لیورپول کلوپ هم که با تقویت در نقل و انتقالات انتظار می‌رفت فصلی درخشان‌تر از گذشته داشته باشد، اصلا شروع خوبی نداشته و بعد از سه تساوی و 1 باخت در 6 بازی ابتدای جزیره، وارد رقابت امروز در لیگ قهرمانان می‌شود.

دو تیم پیش از این 8 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 3 پیروزی برای هر تیم و 2 تساوی بوده است تا همه چیز بین دو تیم مساوی باشد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک‌ زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و ناپولی 16 شهریور 1401

بیشتر بخوانید: پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا