خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و از ساعت 20 به مصاف هم می‌روند.

نفت مسجد سلیمان امشب از ساعت 20 در مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس قدرتمند است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401

نفت مسجد سلیمان به نظر امسال برخلاف سال قبل، از تیم‌های خوب لیگ است چراکه در 5 هفته گذشته 8 امتیاز کسب کرده که از بسیاری از مدعیان آمار بهتری محسوب می‌شود.

نفت در هفته اول مس کرمان را شکست داد. سپس در دو هفته بعدی برابر هوادار و استقلال متوقف شد و یک شکست هم برابر پیکان ثبت کرد. در عوض اما نفت در هفته پنجم صنعت نفت را شکست داد.

پرسپولیس پرستاره و قدرتمند یحیی گل محمدی اما که امسال تشنه قهرمانی است، در دو هفته اول دو تساوی بدون گل برابر ذوب آن و فولاد داشت. آن‌ها اما در هفته‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب آلومینیوم، صنعت نفت و هوادار را شکست دادندتا با 11 امتیاز به صدر جدول لیگ برسند.

حاصل 10 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 4 برد برای پرسپولیس، 5 تساوی و تنها 1 برد برای نفت مسجد سلیمان بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 19 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا