خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببیند. دو تیم امروز از ساعت 18 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ قدرتمند یولیان ناگلزمن امروز و از ساعت 18 به وقت ایران در آلیانز آرنا میزبان اشتوتگارت است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401

بایرن مونیخ در 5 هفته‌ای که از بوندسلیگا گذشته، بعد از 3 پیروزی برابر اینتراخت، وولفسبورگ و بوخوم، در هفته چهارم برابر گلادباخ و در هفته پنجم برابر یونیون برلین متوقف شد تا اوضاع عجیبی داشته باشد. آن‌ها در دی اف بی پوکال البته با 5 گل رقیب گمنام‌ خود را در هم کوبیدند و در گام اول لیگ قهرمانان نیز در جوزپه مه آتزا به آسانی اینتر سیمونه اینزاگی را با دو گل شکست دادند.

اشتوتگارت 4 امتیازی اما که مثل همیشه اوضاع خوبی ندارد به ترتیب 4 امتیاز از تقابل با لایپزیش، وردربرمن، کلن و شالکه کسب کرده و برابر فرایبورگ نیز شکست خورده است.

در 23 تقابل دو تیم در 10 سال اخیر، بایرن 21 بار پیروز شده و 1 بار هم اشتوتگارت! تنها برد اشتوتگارت اما مربوط به برتری 4 بر 1 در سال 2018 است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و اشتوتگارت 19 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا