خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401

پخش زنده لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و از ساعت 18 به وقت ایران در المپیک اشتادیون به مصاف هم می‌روند.

هرتابرلین 4 امتیازی امروز میزبان لورکوزن پرستاره و جذاب اما 3 امتیازی است! برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401

تیم سردار آزمون در بوندسلیگا با وجود ترکیب خوب و ستارگان پرشماری که دارد در 5 هفته گذشته بوندسلیگا اصلا خوب ظاهر نشده و تنها 3 امتیاز از پیروزی برابر ماینتس کسب کرده است!

آن‌ها که در گام اول با شکست برابر الورزبرگ از دی اف بی پوکال حذف شدند، در ادامه و در سه هفته اول لیگ برابر دورتموند، آگزبورگ و هوفنهایم شکست خوردند و در هفته چهارم سه امتیاز از پیروزی بر ماینتس کسب کردند. با این وجود هفته پنجم شکست دیگری برابر فرایبورگ برای لورکوزنی ثبت شد که فصل گذشته از بهترین تیم‌های بوندسلیگا بود!

آن‌ها در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر کلوپ بروژ بلژیک شکست خوردند و اصلا روزهای خوبی ندارند. سردار هم اصلا خوش نمی‌درخشد و هیچ تاثیر مثبتی در تیمش ندارد تا شایعه جدایی او از لورکوزن به گوش برسد! برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن و هرتابرلین 19 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا