خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ذوالنور: فکر می‌کنند تحریم و گرانی دستاورد انقلاب است

حجت‌الاسلام ذوالنور، نماینده‌ی قم در «مجلس انقلابی» گفت: برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است و تمام رسانه‌های دنیا در این زمینه متمرکز شدند تا امید را از بین ببرند و مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند و علت مشکلات را انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس و عضو شورای امنیت ملی در یادواره شهدای غرب کلاردشت، اظهار کرد: دشمن جنگی ناخواسته، نابرابر و نامتقارن را از زمین، دریا و هوا به مدت ۸ سال بر مردم ما تحمیل کرد.

وی افزود: هدف نخست دشمن سقوط نظام اسلامی و اشغال و تصرف پایتخت جمهوری اسلامی بود، روزهای اول جنگ در جبهه گیلان غرب صدام با تلویزیون عراق مصاحبه‌ای داشت بعد از چند دقیقه صحبت اعلام کرد بقیه صحبت‌ها در تهران خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی اضافه کرد: کمترین موضوع به‌عنوان هدف دوم دشمن را قانع می‌کرد تجزیه کشور اسلامی ما بود؛ تمام استان‌های مرزی ما را ناامن کردند.

ذوالنوری با بیان اینکه دشمنان با ترورها و اعمال جنایت‌کارانه خباثت خود را بروز می‌دهند، اضافه کرد: قضایای جنوب و جنوب شرق کشور سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و درگیری‌های ترکمن صحرا و گنبد و قضیه قیام مسلحانه اتحادیه کمونیست‌های ایران در آمل شهر هزار سنگر تا قضایای شمال غرب کشور و جنایات گروه‌های ضدانقلاب در کردستان و جریان‌های دیگر به تمام نقاط کشور وصل می‌شد و سعی می‌کردند با شعارهای تجزیه‌طلبانه استان‌های مختلف را ناامن کنند.

وی ادامه داد: در کنار تلاش گروهک‌های ضدانقلاب مثل فداییان، منافقان، فرقان، جنبش مسلمانان مبارز، پیکار و سایر جریاناتی که از انفجار و ترور تا آدم‌ربایی و مثله کردن انسان‌های ربوده شده و هر جنایتی که قابل تصور بود انجام دادند و در پی آن نیز تحریف جنگ ناخواسته نیز دیگر کار آنها بود در زمانی که همه دنیای استکبار پشت سر دشمن بود، آن زمانی که لشکر پیروز ۲۵ کربلا می‌جنگید آسمان بالای سر ما تبدیل به یک نمایشگاه از پیشرفته‌ترین هواپیماهای دنیا اعم از شرقی و غربی شده بود.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه همه دنیا در مقابل کشور ما ایستاد، تصریح کرد: اینکه چه چیزی باعث شد که آن دشمن شکست بخورد و مردم ما با افتخار باقی بمانند پرچم عزت، افتخار را بالای دوش‌شان بگیرند و نظام سلطه هم اقرار و اعتراف دارد که اگر بخواهم صلح، ثبات، امنیت و آرامش را در خاورمیانه و خلیج فارس حاکم شود جمهوری اسلامی باید یک طرف معادله قدرت باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی بیان کرد: باوجود همه فشارها و تحریم‌های فلج‌کننده امروز می‌بینیم جمهوری اسلامی به‌عنوان ام‌القرای کشورهای اسلامی در منطقه می‌درخشد.

ذوالنوری بیان کرد: مردم ما یادشان نرفته وقتی به یک درمانگاه و بیمارستان‌های محدود آن زمان مراجعه می‌کنند در قرق پزشکان هندی، پاکستانی و بنگلادشی بود و فقط در ارتش ما بیش از ۴ هزار مستشار آمریکایی امور را در اختیار داشتند و نیروی ایرانی اجازه نداشت کارها را به دست بگیرد.

وی با بیان اینکه ارتش ایران در دوره رژیم شاهنشاهی ذلت را احساس می‌کردند، اظهار کرد: شاه ایران به‌عنوان سگ نگهبان برای آمریکا در منطقه معروف بود و ژاندارم منطقه تلقی می‌شد ولی امروز جمهوری اسلامی را به این موضوع متهم می‌کنند که منطقه را تحت اختیار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی بیان کرد: امروز در لبنان، سوریه، یمن و عراق و سایر کشورهای منطقه سایه جمهوری اسلامی را مانع تحقق پیدا کرن نقشه‌های شوم استکبار جهانی و آمریکا می‌دانند و ایران اسلامی سربلند و بااقتدار در دنیا است.

ذوالنوری با طرح این سوال که چرا امروز اروپایی‌ها این همه برای امضای مجدد برجام التماس می‌کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد پس پرونده اتهامات که رژیم صهیونیستی برای ما ایجاد کرده و مبنی بر ادعاهای جعلی هست را ببندید.

وی ادامه داد: امروز اگر با شما قراردادی توافق شود فردا کجا معلوم که به بهانه یک برگ سند جعلی که رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد پرونده ما را به شورای امنیت سازمان ملل نبرید و قطعنامه‌های هفت‌گانه را برگردانید و تحریم‌ها قوی تر از گذشته برنگردد و چه تضمینی وجود دارد؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی اظهار کرد: امروز نه می‌خواهند امتیاز بدهند و نه جرات فشار آوردن بر جمهوری اسلامی ایران را دارند و زبان تهدیدشان کمرنگ شده و باید گفت دلیلش این است از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

ذوالنوری با اعلام اینکه امروز اگر تهدید نظامی برای دشمن ممکن بود و احتمال می‌داد امکان نداشت از در مذاکره با ما حرف بزند و دنبال امضای قرارداد وین باشد، افزود: امروز دشمن قدرت ما را فهمیده و دید هر جا پای خود را از گلیمش درازتر کردند فرزندان این ملت چنان ضرب شستی به آنان نشان دادند که یادش نرود.

وی با طرح این سوال که مگر از جنگ جهانی دوم به بعد سابقه داشته آمریکا در موضع پدافند نه هجوم باشد؟ گفت: امروز انگلیسی‌ها جرات نمی‌کنند به حریم مردم تعرض داشته باشند؛ چرا که ما به سطحی از بازدارندگی دست یافتیم که دشمن را از هر عمل نابخردانه پشیمان کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی بیان کرد: طی این سال‌ها برخی مواقع تحریم‌ها را دور زدیم برخی مواقع دست‌مان را از زیر سنگ دشمن بیرون آوردیم و آن را خنثی کردیم و برخی از تحریم‌ها مانده است.

ذوالنوری گفت: در برخی جاها مثل خودروسازی می‌بینیم که هیچ پرونده افتخارآمیز نداریم و برخی صنایع می‌بینیم پرونده ما افتخارآمیز است و دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است.

وی بیان کرد: می‌بینیم دنیا را از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی خیره کردیم از صنایع نظامی، سلاح سبک، توپ‌خانه، تانک و نفربر، خودروهای زرهی، هواپیمای صاعقه کوثر، هلیکوپتر شاهد، زیردریایی، ناو و ناوچه و ناوشکن داریم می‌سازیم و حتی در برخی موارد با تکنولوژی دنیا برابر هستیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز در بعد موشکی دنیا جرات چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ندارد، افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کند.

ذوالنوری بیان کرد: مردم ما هزینه برجام را دادند و باید حق مردم ما باید برگردد و اگر طرف مقابل صادقانه ورود پیدا کنند نماینده جمهوری اسلامی ابایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا از پیشرفت جوانان ما متحیر است، افزود: علت این است برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است و تمام رسانه‌های دنیا در این زمینه متمرکز شدند تا امید را از بین ببرند و مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند و علت مشکلات را انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی با اعلام اینکه هر جا روحیه و تفکر انقلابی و جهادی وجود داشته ما شاهد رشد و تعالی و جهش بودیم، اضافه کرد: هرجا عقب‌رفت داریم جایی است که روحیه انقلابی را سرکوب کردند و یا غیرانقلابیون سوار بر مرکب شده و اسب‌شان را تاختند.

وی ادامه داد: انقلابیون فیش‌های حقوقی نجومی، رانت و ویژه‌خواری ندارند بلکه انسان انقلابی اهل فساد، تبعیض و پارتی بازی نیست بلکه انسان و مدیر انقلابی در هر جا رشد و تعالی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه طی یک سال گذشته شاهد مشکلاتی هستیم ولی باید بدانیم دولت گذشته خزانه را خالی کرد ولی دولت انقلابی ماهانه بین ۱۰ تا ۱۲هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبلی را دارد تسویه می‌کند و بودجه کشور را پیش خور و ارتباط ایران را با منطقه قطع کردند.

ذوالنوری یادآور شد: امروز اقداماتی صورت گرفته که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رو به بهبودی پیدا می‌رود.

وی با اعلام اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند، تصریح کرد: آینده نه آینده دور بلکه خیلی نزدیک امیدوارکننده است که امیدواریم روحیه انقلابی و اعتقادات دینی رمز موفقیت در دفاع مقدس و همه عرصه‌های صعب‌العبور انقلاب بوده و امروز هم به همان روحیه نیاز داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی گفت: باید به خون شهدا وفادار باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا