خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401

پخش زنده یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز از ساعت 23:15 به وقت ایران در هفته ششم سری آ به مصاف هم می‌روند.

یوونتوس 9 امتیازی مکس آلگری امشب و از ساعت 23:15 در آلیانز استادیوم میزبان سالرنیتانای 6 امتیازی است. یووه حالا هشتم و سالرنیتانا دهم است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401

یوونتوس آلگری با وجود امید بسیاری که به موفقیت آن وجود داشت، تقریبا نتوانسته آنطور که بایسته است انتظارات را برآورده کند و برای مثال با گذشت 5 هفته از سری آ، از لاتزیو و رم عملکرد ضعیف‌تری داشته. با این وجود همه می‌دانیم که یووه و آلگری همیشه مدعی هستند و این تیم اصیل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

یووه در گام اول سری آ جدید، ساسولو را شکست داد و سپس در دو بازی پیاپی برابر رم و سمپدوریا متوقف شد. بانوی پیر در بازی چهارم اسپزیا را شکست داد اما در بازی پنجم بار دیگر به تساوی با فیورنتینا رضایت داد تا 9 امتیازی باقی بماند. آن‌ها در گام اول در لیگ قهرمانان نیز با شکست برابر پی اس جی پر ستاره، ناکام بودند.

سالرنیتانا اما فراتر از انتظارات عمل کرده و بعد از شکست هفته اول برابر رم، یک  امتیاز از تساوی با اودینزه، 3 امتیاز از پیروزی پرگل بر سمپدوریا و 2 امتیاز دیگر از دو تساوی پیاپی برابر بولونیا و امپولی کسب کرده است.  هر دو تقابل دو تیم در سری آ گذشته را نیز یوونتوس با نتیجه 2 بر 0 پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:15 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس و سالرنیتانا 20 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا