خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فینال تنیس یو اس اوپن 21 شهریور 1401

پخش زنده فینال تنیس یو اس اوپن 21 شهریور 1401 را با ما ببینید. امشب و از ساعت 00:30 بامداد 21 شهریور، کارلوس آلکاراس اسپانیایی در فینال به مصاف کسپر رود می‌رود.

با حذف مدعیان عنوان قهرمانی چون نادال و مدودف و در نبود چهره‌هایی چون زورف و جوکوویچ، حال دو فینالیست جدید به فینال یو اس اوپن رسیده‌اند، آلکاراس آینده دار و رود نروژی. برای پخش زنده تنیس یو اس اوپن 21 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده فینال تنیس یو اس اوپن 21 شهریور 1401

یو اس اوپن امسال شاهد شگفتی‌های بسیاری بود و اساسا با شرایط خاصی شروع شد. از عدم حضور جوکوویچ به خاطر عدم تزریق واکسن کرونا، تا نبود زورف و مصدومیتش و نهایتا حذف چهره‌هایی چون نادال و مدودف! در بخش زنان نیز شاهد خداحافظی اسطوره تنیس زنان، سرنا ویلیامز آمریکایی بودیم. حالا آلکاراس و رود برگزار کننده فینال هستند.

گفتنی است به تنیسور‌های قهرمانی در هر بخش ۲۰۰۰ امتیازی جهانی رنکینگ و به فینالیست‌های مردان و زنان به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۳۰۰ امتیاز تعلق گرفت. به تنیسور‌های حذف شده در نیمه نهایی هر بخش نیز ۷۲۰ و ۷۸۰ امتیاز داده شد. به قهرمان بخش انفرادی ۲.۶ میلیون، نایب قهرمان یک میلیون و ۳۰۰ هزار و به تنیسور‌های حذف شده در نیمه نهایی ۷۰۵ هزار دلار پاداش نقدی داده شد. برای تماشای پخش زنده تنیس یو اس اوپن 21 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 00:30 بامداد 21 شهریور از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده تنیس US Open امروز 21 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا