خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین واکنش کی‌روش پس از بازگشت به تیم ملی ایران ؛ ایران خانواده من است

ایران خانواده من است؛ این اولین واکنش کی‌روش پس از بازگشت به تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرامی اش است. مرد پرتغالی به زودی وارد ایران خواهد شد.

به گزارش انصاف ورزشی، بازگشت کارلوس کیروش به تیم ملی محتمل ترین ماحصل پیروزی مهدی تاج در انتخابات 8 شهریور فدراسیون فوتبال ایران بود و حالا مرد پرتغالی آماده است تا برای سومین بار بر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی بنشیند.

نکته جالب در خصوص این اتفاق شاید این باشد که این برای مرتبه اول است که کی‌روش بر روی نیمکت تیمی در جام جهانی مینشیند که خود آن را به این جشن بزرگ فوتبال نرسانده است؛ اما به نوعی این به جبران رساندن آفریقای جنوبی به جام جهانی و عدم حضورش با این تیم در جام جهانی است تا حالا تعداد صعودهای مستر سی کیو با تعداد حضورهایش در جام جهانی در عدد 4 به تساوی برسد.

اما کارلوس کیروش که احتمالا بامداد فردا به ایران خواهد رسید پیش از حرکت به سوی ایران اولین واکنش رسمی خود به قرارداد با ایران را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و ایران را خانواده خود قلمداد کرد.

اولین واکنش کی‌روش پس از بازگشت به تیم ملی ایران به این شرح است:

«وقتی خانواده شما را به خانه فرا می‌خواند، همه کاری که باید انجام دهید این است که فقط آماده شوید؛ کاملا متعهد به وظایف خود و آماده برای انجام ماموریت.
بیایید آن را انجام دهیم بچه‌ها!
پیش به سوی آینده!
خیلی ممنون تیم ملی»

«کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران»

اولین واکنش کی‌روش پس از بازگشت به تیم ملی ایران
اولین واکنش کی‌روش پس از بازگشت به تیم ملی ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا