خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ بررسی جنجال‌های ادامه دار دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

جنجال های داوری فراتر از بد نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس ادامه دارد و استوری عجیب مدیر سرخها این پرسش را ایجاد کرده که آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟

به گزارش انصاف ورزشی، دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در خوزستان و شهر اولین ها کیفیت فنی بالایی داشت اما شاهد یکی از عجیب ترین و بدترین داوری های فوتبال ایران بود.

دیداری که در نیمه اول آن اشتباهات عجیبی علیه تیم پرسپولیس صورت پذیرفت و در نیمه دوم آن اشتباهات عجیب تری به نفع پرسپولیس و برعلیه نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاد تا این دیدار که با نتیجه 2 بر 1 به نفع سرخ ها به پایان رسید یکی از شب های بد داوری فوتبال ایران را رقم بزند.

اما پس از بازی، رضا مهاجری سرمربی نفت و مدیران این تیم ادعا کردند افشین پیروانی در بین دو نیمه با حضور در رختکن داورها همه چیز را عوض کرده است و بسیار به این موضوع معترض بودند؛ مدیران این تیم اخیرا نیز تصاویر صحبتهای پیروانی با داور بازی در بین دو نیمه در راه رختکن را منتشر کرده اند. در واکنش به این اتفاقات پرسپولیس علیه نفت و مهاجری نیز شکایت کرد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در واکنش اولیه خود استوری را منتشر کرد که بسیاری آن را توهین این بازیکن سابق تیم ملی به خوزستان و تیم نفت مسجدسلیمان تفسیر کرده اند اما این سوال ایجاد میشود که واقعا آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ در جواب این سوال ابتدا باید متن این استوری را مرور کنیم. پیروانی در استوری خود نوشت:

«پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار با نام بردن از پرسپولیس یادمان می‌آید شما هم هستید لاک پشت 100 سال عمر میکنه مگس 2 روز لاک پشت سرش تو لاک خودشه مگس فقط …»

آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ بررسی جنجال‌های ادامه دار دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس
آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ بررسی جنجال‌های ادامه دار دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

باید اذعان داشت که احتمالا هدف افشین پیروانی توهین به خوزستان و مسجدسلیمان نبوده است اما واضح است که واکنش نشان دادن به حواشی و جنجالها با چنین ادبیات نامناسبی طبیعتا پیامدهای ناخوشایندی به همراه دارد.

افشین پیروانی همچنین در واکنش آخر خود به این ماجرا اعلام کرد که تنها در واکنش به این صحبتها می‌خندد.

میلاد میداوودی بازیکن مسجدسلیمانی سابق استقلال نیز در واکنش به این حواشی استوری تندی را علیه پیروانی منتشر کرد و نوشت:

«در فاضلاب موشی را دیدم که در باب پاکیزگی سخن می گفت و کثافت ها را به عقوبت هشدار می داد و پیرامونش مگس ها کف می زدند.»

آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ بررسی جنجال‌های ادامه دار دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس
آیا افشین پیروانی به خوزستان توهین کرد ؟ بررسی جنجال‌های ادامه دار دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس

به هرروی اتفاقات ناخوشایندی که حین و پس از دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس رخ داده است فارغ از آنکه دلایل بسیاری دارد و بر عجیب و غریب بودن بسیاری از مسائل در فوتبال ایران گواهی میدهد، بار دیگر ضرورت حضور VAR در فوتبال ایران را به همگان گوشزد کرد

قضاوت مهدوی در این دیدار پر بود از اشتباهات سریالی و سرگیجه آور که شاید نقطه شروع این حواشی و به نوعی بی حرمتی های پس از آن شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این پرسپولیس کافیه از این لیگ اخراج بشه با این همه وقاحت و حاشیه سازی که داره اونوخ ببینید لیگ ایران چقدر به لحاظ فرهنگی بالاتر خواهد آمد …پرسپولیس به کجا وصله که هر کاری بکنه مورد ی بازخواست ساده هم قرار نمیگیره

    41
    32
    1. زمان امام و در موقع کربلا همه از اما حسیبن بدشون میومد چون رسانه یزید قوی تر بود و امام حسین فقط خدارو داشت. حالا هر جایی دیدی رسانه قوی تره و همه با یه جبهه ای مشکل دارن شک کن. احتمالا میترسن از اون شخص و جهت

      8
      15
  2. ویترین شعورت روبه نمایش گذاشتی آقای پیروانی!!!!
    اگه قانون درستی داشتیم بایدباهات برخوردمیشدقبلاً…

    #خجالت_بکش
    #ناحسابی_روزگار

    46
    20
  3. فساد مساوی هست با ادمهای وقیح که خودشون رو بالاتر از قانون میدونن چون پشتشون گرمه ، #وقاحت.. پیروزی.. پیروانی

    23
    13
  4. پیروانی و اموال او‌در تیم پیزوری مصونیت دارن ولی پیش خدا رو سیاه هستند و صبر میکنیم میبینیم عاقبت کارشونو

    22
    12
  5. اگر کمیته اخلاق مستقلی در فوتبال داشتیم پیروانی رو بدون رو در واسی دو سال محروم میکرد کسی دیگه جرات نمیکرد همچین حرکتی کنه

    23
    6
  6. کاری به کلمه مگس و گه ندارم ولی در کل حرف خوبی زده سرتون به کار خودتون باشه چرا همه تیما جلو پرسپولیس جری میشن اشتباهات داوری سه گل به ضرر پرسپولیس بود کم بود نمیتونن با فوتبال جلوش بگیرن با هوچی‌گری میخوان جلوشون بگیرن

    16
    22
  7. از آدم بی سوادی مثل پیروانی که تیمای حریف رو با رنگ شورت آنالیز میکنه بیشتر از این انتظار نمیره رفته تو گوگل گشته متن پیدا کرده استوری کرده واسه نفت

    15
    8
  8. آيا طول عمر ١٠٠ ساله لاك پشت نسبت به عمر كوتاه چند روزه مگس ، مزيت مي باشد!؟! مهم نحوه زندگي ماست! ياد شعر عقاب دكتر پرويز خانلرى افتادم! زاغ با لاشه خواري سيصد سال زندگي مى كند در حالي كه عقاب تيز پرواز فقط سال عمر مى كند! حال انتخاب با خودمان است! هم چون عقاب سرافراز باشيد يا همچون زاغ !!

    13
    4
  9. چقدر خوب شما مردم رو ااز مشکلات پیرامون با دو جمله مزخرف مشغول و گمراه میکنن این مافیای اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا