خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401

پخش زنده منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 23:30 در اتحاد به مصاف هم می‌روند.

من سیتی قدرتمند و پرستاره پپ گواردیولا امشب از ساعت 23:30 در اتحاد میزبان دورتموند است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401

منچسترسیتی پپ گواردیولا که در هفته اول لیگ قهرمانان در رامون سانچز پیسخوان با 4 گل سویا را در هم کوبید، این روزها در همه رقابت‌ها می‌درخشد و رقباش را مجازات می‌کند سیتی در 5 بازی آخر خود البته دو تساوی در لیگ برتر برابر نیوکسل و استون ویلا داشته است.

دورتموند اما مثل همیشه در بوندسلیگای امسال هم نشان داده که احتمالا تنها دغدغه‌اش دوم شدن و کسب سهمیه است. آن‌ها که در بازی اول خود در لیگ قهرمانان کپنهاگن دانمارک را شکست دادند و امشب برابر سیتی کار سختی دارند و احتمالا چاره‌ای جز باخت ندارند!

دو تیم در سالیان اخیر 7 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 3 پیروزی برای هر تیم و 1 تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و دورتموند 23 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا