خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401

پخش زنده رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 23:30 در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

رئال مادرید قهرمان لالیگا و اروپا امشب از ساعت 23:30 در سانتیاگو برنابئو میزبان لایپزیش است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401

رئال مادرید قدرتمند امشب میزبان لایپزیش است و درشرایطی که کریم بنزما ستاره این تیم به دلیل مصدومیت در بازی برابر سلتیک این روزها غایب بزرگ مادریدی‌ها است، باید با تیم آلمانی روبرو شود.

رئالی‌ها بعد از پیروزی در سوپرکاپ اروپا برابر دیگر تیم آلمانی یعنی آینتراخت، هر 5 بازی اول خود درلالیگا را نیز مقتدرانه پیروز شده و با 15 امتیاز در صدر جدول هستند. از سویی رئال در قدم اول چمپیونزلیگ با پیروزی 3 بر 0 برابر سلتیک دراسکاتلند خوش درخشیده است.

لایپزیش اما که بوندسلیگا را خیلی خوب شروع نکرد، بعد از شکست 4 بر 1 برابر شاختار در گام اول چمپیونزلیگ با تغییرات کادر فنی کار را ادامه داد. دومنیک تدسکو رفت و مارکو روزه سرمربی سابق دورتموند آمد تا در بازی اول خود دورتموند را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد.  دو تیم رئال و لایپزیش پیش از این به مصاف هم نرفته‌اند و برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از لینک زیر اسفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و لایپزیش 23 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا