خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. شاگردان تن هاخ امشب در مولداوی میهمان شریف هستند.

شریف دوست داشتنی مولدوای که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا اتفاقات جذابی را رقم زد و برای مثال از معدود تیم‌هایی بود که قهرمان اروپا را در مرحله گروهی شکست داد، امسال در لیگ اروپا حاضر است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401

شریف در بازی اول خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ اروپا اومانیا نیکوزیا قبرس را شکست داد که این روزها کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی خوش‌سابقه را در اختیار دارد.

من‌یونایتد تن هاخ اما که بعد از دو هفته ناکامی ابتدایی، حالا اوضاع خوبی یافته، در بازی اول خود در این رقابت‌ها با بدشانسی و البته شاید ناداوری، در اولترافورد برابر سوسیداد مغلوب شد.

یونایتد در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و تنها 1 شکست، یعنی همان شکست برابر سوسیداد را داشته و شریف 4 برد و 1 تساوی. دو تیم پیش از این هرگز به مصاف هم نرفته‌اند و این اولین تقابل رسمی‌شان محسوب می‌شود. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:15 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و شریف 24 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا