خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حذف خبری درباره‌ی دختر سنندجی [+ توضیح پلیس]

در پی تماس پلیس فتا و اعلام این که خبر «گشت ارشاد باعث به کما رفتن دختر سنندجی شد» کذب است، این خبر از خروجی انصاف نیوز حذف شد.


خبر تکمیلی در حدود ساعت ۳ بعدازظهر:

توضیح پلیس تهران درباره به کما رفتن دختر سنندجی در مقر انتظامی

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران در پی انتشار اخباری درباره به کما رفتن دختر سنندجی پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه درباره این باره اعلام کرد: خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ بلافاصله این زن با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است: «ضمن رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه»، مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا کی مردم ایران باید قربانی کسانی شوند که فرزندانشان در آمریکا و کانادا هستند اما مردم ایران را به حجاب و دیانت دعوت می کنند؟عجیب هست،پدر قرار هست رییس جمهور شود اما پسر با مریم رجوی همکار هست،مادر فیلتر می کند پسر از فیلترینگ پول در می آورد

    18
  2. آخه پلیس هیچ کشوری بامردم خودش اینکاررامی کند که شما می کنید دختر وزن مردم راگرفتید که هدایت کنید لطف کنید یک نگاهی به خواهر مادر وزن خودتان بیندازید فکرمیکنید چقدر آگاهی دارید که خودراهادی دیگران می بینید رسانه معاند دیگرچه صیغه ایست دم خروستان بیرون زده صحبت قسم حضرت عباس می کنید بترسید ازروز حسابتان قبل ازقیامت کبری

    14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا