خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی کریمی: فاتحه اين فوتبال را بايد خواند!

/ واکنش علی کریمی به اعتراف بازیکن راه آهن /

امروز علی کریمی خبری را در کانال تلگرامی خود اخباری مبنی بر تلاش دست‌های پشت پرده فوتبال برای تاثیر گذاشتن بر نتیجه بازی تیم‌های راه‌آهن و نساجی منتشر کرد که در پی می‌آید:

«اعترافات تکان دهنده بازیکن راه‌آهن از پیشنهاد باشگاه نساجی

عرفان گلستانی: تهدیدم کردند و گفتند ۷۰ سکه بگیر! به من پیشنهاد دادند که برای بازی فردا مقابل نساجی با تمام توان بازی نکنم. من صدای فردی که به من پیشنهاد مالی داده بود را ضبط کردم. 70 سکه قرار بود به من بدهند.

مادرم گفت که شیرم را حلالم نمی‌کنم اگر این پول را دریافت کنی، حتی روز بازی و به من گفتند که هنوز هم دیر نشده، می‌توانی کار را برای ما دربیاوری.

من پرینت تمام مکالمات را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادم تا در جریان باشند. فردی که از قبل او را می‌شناختم گفت برادر خانم مربی نساجی با تو صحبت خواهد کرد.

بعد از اینکه تهدید شدم صدا را برای کمیته اخلاق ارسال کردم. چون من خلاف وعده‌های این افراد عمل کردم، آنها من را تهدید کردند و من همه این موارد را به کمیته اخلاق گفتم. امیدوارم مسئولان به دنبال جلوگیری از حضور این افراد در فوتبال کشور باشند تا فوتبال ایران به تباهی کشیده نشود.

فاتحه اين فوتبال رو بايد خواند! آقاى تاج شما بايد پاسخگو باشين هرچند، اين اتفاقات عادى شده توى فوتبال ما البته من خيلى وقته خوندم
من حرفم امروز نه به نفع تيمى هست نه به ضرر تيمى! من منظورم اينه كه وقتى اقايون كه دم از فوتبال پاک ميزنند، كجاست؟؟

اين اتفاق قبلاً افتاده، در آینده هم ميافته، تا كسى كه مسوول فوتبال هست، پاسخى و جوابى براى اينگونه اتفاقات نميده واصلاً به روى مبارک نمياره،اين اتفاقات هست و تا اينا هستند همين آش و همين كاسس!

فاتحه»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا