خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی: در غمتان شریکم

ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی گفت: دستور داده‌ام حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود/ دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند و احساس من در این حادثه، مانند از دست دادن یکی از عزیزانم است.

به گزارش دولت، رئیس‌ دولت در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

ابراهیم رئیسی دراین تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

به گزارش دولت، در این تماس تلفنی، خانواده مرحوم امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیسی برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گیریم که در مدرسه میخانه بنا شد
    بیهوده در ان محفل بیگانه بنا شد

    میخواره نشد هیچ بزرگی و نرقصید
    یک متجر نو از خم و پیمانه بنا شد

    آتش به دل طالب غیر از تو نیفتاد
    از بس سر پرنخوت فرزانه بنا شد

    هر قدر که گریان شدی ای شمع نظرباز
    هی پیله تر از پیله ی پروانه بنا شد

    یک قطره هم از عشق تو گویی نچشیدند
    بی مهری از این معبد خصمانه بنا شد

    در زلف تو زنجیرم و از بند به بندم
    دندانه به دندانه ی این شانه بنا شد

    دریاب ضعیفان و در این خانه بچرخان
    آن کاسه که از خاک ستمخانه بنا شد

  2. عجب، جناب رییس جمهور با خانواده مهسا تماس میگیرند (که در نفس خود، قابل تقدیر است) و قول رسیدگی میدهند، اما از آن طرف وزیر کشور و پلیس تمام توان خود را بکار برده و آسمان و زمین را بهم می‌رسانند تا اثبات و اصرار کنند مهسا خودبخود و بدون اینکه به وی تلنگری خورده باشد، افتاده و فوت شده!!؟
    …؛ لااقل به حرمت عقیده و اعتقادات خودتان که حجاب را ضروری و اجبار میدانید، اینقدر دروغ نگویید و جوانمردانه!!! پای اعمال تان بایستید، گرچه برای شما صداقت و راستگویی، دعای دور از استجابتی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا