خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی : کام همه ما تلخ است

واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی در ادامه واکنش ورزشکاران به این اتفاق تلخ و پس از پایان رقابت این دو کشتی گیر در رقابت جهانی صورت گرفت.

به گزارش انصاف ورزشی، مرگ تلخ مهسا یا ژینا امینی دختر 22 ساله اهل سقز پس بازداشت توسط گشت ارشاد واکنشهای زیادی را درپی داشت و در این بین بخشی از ورزشکاران نیز به گونه های متفاوت به این موضوع واکنش نشان دادند.

حالا واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی تازه ترین این واکنش هاست؛ دو قهرمانی که در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 به ترتیب نقره و طلای این رقابت ها را کسب کردند.

یزدانی که حالا با 8 مدال بالاتر از جهان پهلوان غلامرضا تختی بزرگ، پرمدال ترین کشتی گیر ایران در دو رقابت معتبر قهرمانی جهان و المپیک است ضمن عذرخواهی از شکست برابر تیلور آمریکایی نسبت به مرگ دختر 22 ساله اینگونه واکنش نشان داد:

«با سلام خدمت مردم شریف و بزرگوارکشورم ایران؛ و ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی کاممان از اتفاقات اخیر تلخ است و میلی به نوشتن نیست. این چند خط را فقط برای خانواده محترم امینی که در داغ فرزند نشسته اند و مردم عزیزم می نویسم.

درگذشت مهسا(ژینا) امینی را به خانواده محترم ایشان و تمام مردم ایران تسلیت می گویم و عذرخواهی می کنم بابت شکست شب گذشته که نتوانستم نماینده خوبی برای مردم کشورم باشم. امیدوارم در رقابت های بعدی شرمنده شما مردم عزیز نباشم و بتوانم لطف و محبت شما بزرگواران را جبران کنم.

از پیام های پر مهر و محبت تمام عزیزان، دوستان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم مهربان ایران متشکرم که همیشه در لحظات سخت در کنارم بودند. روی پاسخ دادن به محبت شما بزرگوران را ندارم امیدوارم لایق این حجم از مهربانی شما عزیزان باشم و شما مثل همیشه فرزند کوچک ایران را به بزرگی خودتان ببخشید.»

«ارادتمند و فرزند کوچک ایران
حسن یزدانی»

واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی ؛ کام همه ما تلخ است
واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی ؛ کام همه ما تلخ است

کامران قاسمپور که نخستین پیروزی ایران برابر کشتی گیران آمریکایی را در قهرمانی جهان امسال رقم زد و برای دومین سال پیاپی قهرمان جهان شد نیز پس از قهرمانی به مرگ مهسا امینی و امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی که پس از تعرض جنسی به قتل رسید اینچنین واکنش نشان داد:

«درگذشت تلخ و جانسوز امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی و مهسا(ژینا) امینی را به خانواده محترم این دو عزیز و تمام مردم ایران تسلیت عرض میکنم. خداوندبه خانواده این دو عزیز صبر بدهد.

متاسفانه این روزها به خاطر داغ این دو عزیز، ماهم حال خوبی نداریم و لذت پیروزی ها در کام ما به تلخی گراییده است. به امید آنکه خداوند مجال تجربه یک حال جمعی خوب را به تمامی هموطنان عزیزم عطا کند. آمین.»

واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی ؛ کام همه ما تلخ است
واکنش حسن یزدانی و کامران قاسمپور به مرگ مهسا امینی ؛ کام همه ما تلخ است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. پهلوانان ما تقیه می‌کنند..‌ از کشتی پهلوانی فاصله گرفتیم البته حق دارن رییسشون که دبیر باشه و …‌ از اینا چه انتظاری میشه داشت

    8
    17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا