خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حداد عادل: می خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی تر باشد!

فارس نوشت: غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت که مهندسی حل مسأله از ویژگی‌ بهارستانی‌ها در دوره دوازدهم باشد. او عنوان کرد: باید مراقبت کنیم تا در انتخابات پیش رو بهانه ایجاد نشود و تنها دنبال کار و رفع مشکلات باشیم.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین اختتامیه سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه مهندسی حل مسأله از ویژگی بهارستانی‌ها در دوره دوازدهم باشد، اظهار کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سازوکارهایی تعیین می‌شود تا طبق آن سازوکار افراد اصلح برای مجلس دوازدهم مشخص شود.

وی بیان کرد: مهندسی حل مسأله در جامعه امروز ضروری است و باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه پیدا کنند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف سازند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید مراقبت کنیم تا در انتخابات پیش رو بهانه ایجاد نشود و تنها دنبال کار و رفع مشکلات باشیم.

باید افراد باانگیزه و خردمند وارد مجلس شوند

حدادعادل اضافه کرد: مجلس یازدهم انقلابی است و ما می‌خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی‌تر باشد؛ برای تحقق این امر باید افراد باانگیزه، باایمان، باتجربه، خردمند و اهل تفکر برای شرکت در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه امسال، گفت: در نشست‌های آینده به نحوه پیشبرد اهداف و عملکرد در انتخابات بیشتر پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: وسعت شورش در کشور فرانسه به هیچ عنوان قابل‌قیاس با اغتشاشات سال ۸۸ در ایران نبود؛ شورش مردم فرانسه کوچک‌نمایی شد و اغتشاشات در ایران با کشته‌سازی در انعکاس خبری مورد بزرگنمایی قرار گرفت.

حدادعادل تأکید کرد: اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اقدامی سخیف از سوی دشمنان جمهوری اسلامی بوده است؛ دشمنان دنبال گرفتاری مردم در مسائل روزمره هستند و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی با بیان اینکه تمدن اروپایی و غربی مسیر خاصی را در پیش گرفت که استعمار یکی از نتایج آن است، اضافه کرد: جهان به دنیای غرب و دنیای تحت‌تأثیر غرب تقسیم‌ شده و گناه جهان اسلام این است که در حال از بین بردن این تقسیم‌بندی است.

غربی‌ها دروغ می‌گویند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: غرب طوری جلوه می‌دهد که تمام تمدن‌ها انسان را زیر سؤال می‌برد و مدعی مردم‌سالاری، تروریست‌ستیزی و تعالی مردم است؛ اما عمل غرب متضاد با گفتارش است و غربی‌ها دروغ می‌گویند.حدادعادل افزود: ایران به‌عنوان نظامی بر پایه جمهوری اسلامی، مخالف جنگ است و آمریکا، اوکراین و روسیه را به جنگ واداشته و این عملکرد آمریکا متضاد شعارهایی است که مطرح می‌کند.

وی گفت: یک بام و دوهوا از خصوصیات تمدن غربی محسوب می‌شود و کشتن هشت هزار انسان بی‌گناه در بوسنی و هرزگوین گواه این سخن است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمار کودتای آمریکایی‌ها در سایر کشورها از ۱۰۰ مورد بیشتر است و کشوری نیست که آمریکا در آن کودتا نکرده باشد و از نقض گفتار و عمل تمدن غربی‌ها می‌توان کتاب نوشت.حدادعادل افزود: فاصله مکانی ایران با آمریکا ۱۲ هزار کیلومتر است؛ به آمریکا چه ربطی دارد که با چنین فاصله‌ای در امور ایران دخالت کند.

ایجاد داعش از جنایت‌های تمدن غربی است

وی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی، به وجود آوردن داعش و کشتن ملت بی‌دفاع به اسم دین اسلام، از جنایت‌های تمدن غربی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمدن غربی حکومت دینی را مفهومی قرون وسطایی تلقی می‌کرد، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب بدون دراز کردن دست به‌سوی فرهنگ غربی و با تکیه بر اراده ملت و قدرت ایمان برای ایجاد جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و وظیفه امروز ملت ما ادامه این راه است.

حدادعادل با بیان اینکه تمدن غرب در عمل نشان داده که جنگ‌طلب است و مسأله فلسطین ننگی برای تمدن غربی است، گفت: فلسطین مانند آزمایشگاهی است که تضاد در گفتار و عمل آمریکا در طرفداری از ملت، طرفداری از صلح، طرفداری از آزادی و حقوق بشر را به همه نشان می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی می فرمایید هنوز از مجلس راضی نیستید!؟ مجلس بعدی را انتصابات انجام دهید!؟

  2. “فاصله مکانی ایران با آمریکا ۱۲ هزار کیلومتر است؛ به آمریکا چه ربطی دارد که با چنین فاصله‌ای در امور ایران دخالت کند.”
    بهترین سوالی است که در عمرتان پرسیده اید! این را از مردم نظرسنجی کنید.

  3. استاد ارجمند همانطور که حضرت امام رحمت…به جوانان ده سی و چهل اعتماد کردند و جذب انقلاب شدند امروز هم که کشور الحمدالله از قدرت و استحکام کافی برخوردار است بتوانید فقط از جوانان و نخبگان المپیادها و تک رقمی های کنکور با تحصیلات عالیه و تکمیلی دکترا با تخصص‌های مورد نیاز مجلس و تعیین سهیه در کمیسیون‌ها به شرط قبول قانون اساسي و التزام به نظام استفاده شود ضمن تأثیر گذاری و امید به توده ملت به مراتب موًثرتر از انتخاب حزبی و جناحی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا