خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش انصاف نیوز از تجمع امروز در تهران [+تکمیلی]

صدها نفر عصر امروز – دوشنبه – در حوالی بلوار کشاورز و خیابان‌های منتهی با  آن از جمله خیابان حجاب در اعتراض به مرگ مهسا امینی و عملکرد گشت ارشاد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگاران انصاف نیوز، از پیش از ساعت ۵ بعدازظهر در این محدوده نیروهای پلیس و همینطور تجمع‌های پراکنده به تدریج شکل گرفت و به تدریج جمعیت بیشتر شد و شعارهای تندتری داده شد که محدود به حجاب نبودند.

این تجمع‌ها که به دلیل حضور پلیس یکجا نبودند، در خیابان‌های وصال شیرازی تقاطع ایتالیا، بلوار کشاورز تقاطع عبدالله‌زاده، خیابان نادری، پراکنده بود و تا حدود ساعت ۸ ادامه داشته است.

تعدادی از زنان حاضر در این تجمع‌ها روسری‌های خود را روی دست بالا گرفته بودند. یکی از زنانی که در میان جمع بود روسری خود را آتش زد و بر سر چوبی در میان جمع حرکت می‌‌داد.

در این ساعت گاهی ماشین‌هایی که در ترافیک این خیابان‌ها بودند به نشانه‌ی همراهی با معترضان بوق ممتد می‌زدند.

تعدادی از سطل آشغال‌ها توسط برخی تجمع کنندگان آتش زده شده و در وسط خیابان موجب سد معبر شده بود و تجمع کنندگان از رانندگان می‌خواستند که مسیر خود را تغییر بدهند.

یک موتور سیکلت توسط برخی تجمع کنندگان در خیابان وصال در تقاطع ایتالیا به آتش کشیده شد.

بعضی از آنها سنگ‌هایی را به سمت ماموران پلیس پرتاب می‌کردند و متقابلا بارها گاز اشک‌آور به سمت آنها پرتاب شد.

شیشه‌های یکی از ماشین‌های شهرداری که در حال عبور از خیابان وصال بود توسط برخی تجمع کنندگان شکسته شده بود.

بخشی از ماموران پلیس زنانی بودند که یونیفرم داشتند.

در چند نقطه برخورد مستقیم با تجمع کنندگان یا رهگذران مشاهده شد.

برخورد همراه احترام یکی از یگان‌ها و یک زن تجمع کننده که از او خواش می‌کرد باتوم خود را کنار بگذارد و با معترضین با مسامحه برخورد کند، در میانه‌ی خشونت، صحنه‌ی عجیبی بود. او هم می‌گفت: خانم من ازت خواهش می‌کنم اینجا نمان.

یکی از تصاویر عجیب در حاشیه‌ی این تجمع، یک زن و مرد کاتن‌خوابی بود که پشت شمشادهای پارک لاله به نظاره‌ی جمعیت نشسته بودند و با آرامش میوه می‌خوردند.

جرقه‌ی اگزوز موتورهای یگان ویژه صدای بلندی داشت که باعث ترس تجمع کنندگان و متفرق شدن آنها می‌شد.

بعضی شعارهای سر داده شده در این تجمع: کار زندگی آزادی، زن زندگی آزادی، ایرانی با غیرت حمایت، ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم، … همچنین تعدادی شعار بسیار تند هم سر داده شد.

اینترنت و آنتن تلفن همراه در طول زمان این تجمع برقرار بود و اختلال نداشت.


خبر تکمیلی در ساعت ۲۲:

پس از این که تجمع کنندگان به تدریج کاهش چشمگیری پیدا کردند جمعی لباس شخصی که مشخص نبود مسئولیتی دارند یا نه در بلوار کشاورز حضور پررنگی پیدا کردند. بخشی از آنها پیاده و بخشی از آنها هم موتور داشتند. آنها به کسانی که در پیاده‌روها حضور داشتند با ادبیات تندی امر و نهی می‌کردند که متفرق شوند و آن محل را ترک کنند.

تعدادی از کسانی که به‌نظر جزو معترضان و تجمع کنندگان عصر بودند همچنان به صورتی پراکنده در بلوار کشاورز تا میدان ولیعصر حضور داشتند و گاهی تعدادی از آنها در کنار هم جمع می‌شدند.

برخورد افرادی که لباس شخصی داشتند گاهی زننده و تحریک کننده بود از جمله در حدود ساعت ۱۰ شب در بلوار کشاورز نزدیک میدان ولیعصر، با دختری که حجاب کمی بر سر داشت و در میان خودروها در ترافیک در حال راه رفتن بود برخورد بسیار تندی کردند و در میان اعتراض برخی پیاده‌ها و کسانی که در خودروهایشان بودند، آن دختر را به زور بر روی زمین کشیده و با خود بردند.

در حدود ساعت ۱۰ شب اینترنت در بلوار کشاورز مختل بود.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولاصدهانفرکه گفتی همین چندنفردرعکس بودند؟! دوماً شماکه استادصحنه پردازی وفیلمبرداری برای اربابی پس چراازصحنه کشیدن وبردن اوباموتورعکسووفیلم نگرفتید؟! به ریش آدم دروغگو باید …

    7
    8
  2. مجبور نیستی جون بکنی دروغ بنویسی؟ اصلا برای کی می نویسیدو خطش رو خوندم دیگه نخوندم.
    همون بسیجی ها هم دارند واقعیت رو که به وسیله گوشی موبایل فیلم گرفته شده و رفتار پلیس مخصوصا لباس شخصی ها رو از اینستاگرام و پیج های مختلف میبینند.
    ژست خریت برای خودتون میاید!

    9
    4
  3. کار ، زن و آزادی؟!
    ها ، که این طور!
    این ها بیشتر بوی شعارهای چپول جماعت را می دهد
    اگر چه از فوت مرحومه امینی بسیار متاسف و متاثریم و علاقه مندیم مسئولان این موضوع را پیگیری کنند لیکن بدانید ما هشیار هستیم و از فتنه گر بیزار

    10
    8
  4. گزارش با سوگیری نوشته شده است و انصاف در گزارش نویسی رعایت نشده است. مثلا اینکه در این ساعت گاهی ماشین‌هایی که در ترافیک این خیابان‌ها بودند به نشانه‌ی همراهی با معترضان بوق ممتد می‌زدند چه مبنایی دارد؟ نیت خوانی چگونه انجام شده است؟

  5. مشکل اگه واقعا گرونی بود میامدن عین کارگران هفت تپه و هپکو اعتراض میکردن که رئیسی مشکلشون رو حل کرد چه بسا ماهم بهشون ملحق میشدیم ولی وقتی چادر از سر ناموس ایرانی میکشن پایین موضوع فرق میکنه وقتی پرچم و بنر امام حسین که درود خدا بر خون پاک باشه آتیش میزنن فرق میکنه وقتی اموال عمومی ۱۸ آمبولانس و چند اتوبوس و ماشین های پلیس که وظیفغه آرامش زن و بچه مردم رو دارن، آتیش میکشن فرق میکنه
    وقتی به مقدسات توهین میکنن خیلی فرق داره ( اینا خطوط خیلی خیلی خیلی قرمز ماست)

  6. خدا میدونه چقدر از پول بیت المال برای جبران این خسارات باید پرداخت بشه به شخصه از سهمی که در بیت المال داشتم و به پای این شکستن و آتیش زدن ها باید بره نمیگذرم…. اون پول همه ۸۵ میلیون ایرانیه که برای عمران کشوره

    اگه اختلاس ظلم به بیت الماله ، جبران خسارت های اغتشاشات هم ظلم به بیت الماله باید از جیب اغتشاشگر ها بدن تا ریال آخرش!
    و میگم اغتشاشگر چون رحمی در دلشون نبود نزدیک ۲۰ نفر کشتن ۲۰ مادر ۲۰ پدر داغ دار ۲۰ خانواده و فامیل مشکی پوش شد اینکه بدتر شد الان مهسا امینی تنش در گور آرومه ؟ الان فساد حل شد ؟ گرونی حل شد ؟ واقعا کی ما میخوایم از این جماعت بی فکر راحت بشیم ای خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا