خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی خدمات موسسه ارزان ثبت

رپورتاژ آگهی

در صورتی که تصمیم گرفتید فعالیتی اقتصادی را در کرج شروع کنید و با استفاده از آن اعتبار کسب کنید بهترین گزینه ثبت شرکت در کرج می باشد. منظور از شرکت همانطور که از نامش پیداست اقدام به فعالیتی اشتراکی برای رسیدن به اهداف مشخص و از پیش تعیین شده است که در کنار یکدیگر بتوانند امور حقوقی را به سرانجام رسانده و درآمد کسب کنند. در صورت ثبت شرکت می توانید قوانین فعالیت را وضع کرده و میزان تعهدات و مسئولیت هر شریک را مشخص کنید. اصول و قوانین ثبت شرکت در کرج را می توانید در ادامه متن زیر بخوانید و اطلاعات کسب کنید.

ثبت شرکت در کرج با ارزان ثبت

ثبت شرکت در کرج اقدامی تخصصی است که هر شخصی که دارای کسب وکار تجاری است باید برای قانونی انجام شدن امور خود در زمان تجارت به آن بپردازد. ابتدایی ترین گام برای تاسیس یک کسب و کار تجاری که جزو دغدغه تجار به حساب می آید اقدام برای ثبت شرکت تجاری است از این رو دانستن نکات حقوقی ثبت شرکت در کرج یاری رسان ارائه مدارک و مجوزهای لازم برای ثبت یک کسب و کار است.

امروزه به دلیل الکترونیکی شدن ثبت شرکت دیگر نیازی به انجام پروسه حضوری ثبت شرکت در ادارات مربوطه نیست اما با توجه یه تکنولوژی ثبت شرکت در کرج بهتر است از تجارب اشخاص مجرب در این زمینه یاری گرفته و در کوتاهترین زمان به اهداف تجاری دست یابید. ثبت شرکت در کرج جزو مواردی است که در سال های اخیر بسیار از سوی تجار درخواست شده که نیاز به تخصص در این زمینه احساس می شود . از این رو اگر متقاضی ثبت شرکت هستید موسسه ارزان ثبت راهنما و مشاوری امانتدار و حافظ منافع شما خواهد بود تا به اهداف خود دستیابید.

ثبت شرکت در کرج  با ارزان ثبت

ثبت تغییرات شرکت در کرج با ارزان ثبت

تغییرات شرکت در کرج ممکن است در اساسنامه آن یا در هیئت مدیره و برای مدیران شرکت انجام شود. در این حالت لازم است صورت جلسه ثبت تغییرات شرکت در کرج تنظیم و به ثبت در اداره ثبت شرکت ها برسد اداره ثبت شرکت ها بر اساس موازین قانون تجارت آگهی ثبت تغییرات شرکت را پذیرش و ثبت نمایند یا تغییرات رد پذیرش ثبت قرار می گیرند.

تغییرات شرکت در مجمع عمومی انجام می شود، مجمع عمومی در قانون تجارت تعریف شده است که تصمیمات مربوط به تغییرات شرکت در مجمع عمومی انجام می شود. مجمع عمومی یا به عنوان مجمع عمومی عادی یا فوق العاده قابل برگزاری است که هر یک از این مجامع در خصوص برخی از موضوعات صلاحیت برگذاری دارند.

در خصوص ثبت تغییرات شرکت کرج، صلاحیت و حد نصاب مربوط به جلسات مجامع عمومی قوانین خاصی وجود دارد که به بررسی آن خواهیم پرداخت. هر شرکت تجاری دارای دو یا چند شریک یا سهامدار می باشد. که این اعضاء وظیفه رسیدگی و تشکیل جلسه و تصمیم گیری در خصوص تغییرات شرکت در کرج را بر عهده دارند. در مجامع عمومی با توجه به نوع شرکت و نوع مجمع حد نصاب جلسه متغییر است و تبصره هایی در قانون در نظر گرفته شده است. حد نصاب در تشکیل مجامع عمومی در برخی از شرکت ها مانند شرکت سهامی حضور نصف دارندگان سهام یا سرمایه و اکثریت عددی نصف بیشتر سهامداران نیز می باشد.

در ثبت تغییرات شرکت تجاری، مجمع عمومی در برخی از موضوعات تشکیل و صورت جلسه تغییرات تنظیم می کند. یا تغییرات مربوط به اساسنامه شرکت که در این حالت لازم است مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود. بعد از تشکیل جلسه در موضوعاتی اعم از: نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، تغییر آدرس شرکت یا تصمیمات مربوط به سهام و اعضا یا افزایش و کاهش سرمایه می تواند تصمیم گیری نماید.

مجمع دیگری که صلاحیت ثبت تغییرات در شهر کرج دارد مجمع عمومی عادی است، این مجمع در خصوص تغییرات مربوط به انتخاب اعضا هیئت مدیره و انتخاب بازرسان شرکت، تعیین سمت و تعیین دارنده حق امضا می تواند تصمیم گیری نماید. در هر یک از مجامع عمومی صورت جلسه تغییرات شرکت تنظیم می شود.

ثبت تغییرات شرکت در کرج با ارزان ثبت

ثبت برند و علامت تجاری

محصولات و خدمات گوناگون در بازار وجود دارند که همه آنها تقریباً یک وجه مشترک دارند. هر یک با نام تجاری منحصر به خود عرضه می شود. این نام به محصول یا خدمات مربوزطه هویت می دهد که این هویت تحت حمایت قانون ثبت علائم تجاری و ثبت برند می باشد. برای ثبت برند لازم است ابتدا به دنبال نام انحصاری باشید. البته هر اسمی به عنوان برند قابل قبول نیست و در این بین قواعد و مقرراتی برای نام برند نیز وجود دارد.

برند های قابل ثبت در ایران در سازمان اداره مالکیت صنعتی درخواست ثبت آنها داده می شود و بعد از بررسی های انجام شده مشخص می شود برند مورد نظر قابل ثبت است یا خیر؟ از مواردی که تحت عنوان شرایط ثبت برند باید به آن اشاره داشت عبارت است از: انتخاب نام برند: برند یعنی اسم و ثبت برند یعنی مالکیت برای استفاد از اسمی که تحت حمایت قانون مالکیت صنعتی انجام شود. اما انتخاب اسم برند باید بر اساس قوانین ثبتی باشد.

مطابق قانون ثبت علائم تجاری شما نمی توانید برندی انتخاب کنید که مفهوم عام داشته باشد، اما می توان از ترکیب اسامی عام و خاص استفاده کرد. برخی از اسامی مانند؛ صفت، اسم محصول، اسامی مذهبی و اسم کشور و استفاده از پرچم یا نماد ملی و مذهبی و انتظامی برای برند ها ممنوع است. اسم یا برند های غیر فارسی برای ثبت برند نیازمند ارائه کارت بازرگانی می باشند.

استعلام از نام برند: برای استعلام برند لازم است متقاضی به سایت اداره مالکیت صنعتی وارد شود و در این سایت با توجه به اسم برند اقدام به انتخاب برند مورد نظر نماید. در قسمت میز خدمات سایت مالکیت صنعتی می توان استعلام علائم تجاری مختلف را دریافت کرد.

نحوه ثبت برند: ابتدا باید مالک برند در سایت مالکیت صنعتی حساب کاربری ایجاد کند و سپس در قسمت میز خدمات اظهارنامه الکترونیکی ثبت برند را دریافت کند. در نهایت با توجه به مدارک شناسایی و مجوز مورد نظر و نیز اطلاعات مربوط به برند اظهارنامه را تکمیل کنید.

در نهایت بعد از بررسی های انجام شده تاییدیه ثبت یا رد برند صادر می شود. هر برند تجاری بعد از روند ثبت از تاریخ تسلیم اظهارنامه به مدت 10 سال اعتبار دارد. این اعتبار بعد از اتمام طی شش ماه از تاریخ اتمام اعتبار، قابل تمدید است. یک برند از تاریخ تسلیم اظهارنامه به مدت 35 الی 45 روز می تواند به ثبت رسد اما براساس چگونگی ثبت برند این زمان متغییر بوده و مشخص کننده زمان اصلی برای ثبت علامت می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا