خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش _ بخش اول

مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش جدیدترین گفت و گوی عادل فردوسی پور است که بلافاصله پس از ورود کیروش به ایران انجام شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، عادل فردوسی پور پس از آنکه اجازه ساخت و اجرای برنامه «نود» از او سلب شد، پس از مدتی سکوت، با وب سایت «فوتبال 360» به نوعی به برنامه سازی بازگشت و حالا با وجود آنکه همچنان امکانات انتن تلویزیون قابل قیاس با برنامه سازی در فضای وب و مجازی نیست، اما عادل فردوسی پور توانسته با اتکا به محبوبیت خود مخاطب قابل توجهی را برای خود دست و پا کند.

حالا مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش پس از بازگشت مرد پرتغالی به نیمکت ایران داغ ترین مصاحبه فردوسی پور و سایت فوتبال 360 است.

مصاحبه ای که عادل و کیروش در بخش اول آن که تا این لحظه منتشر شده است در خصوص اتفاقات دوره اول و طولانی حضور کارلوس کیروش در فوتبال ایران، همچنین بازیکنان ایرانی و استعداد آنها، اخراج اسکوچیچ، حضور کیروش بر روی نیمکت رئال مادرید، جام ملتهای آسیا و شکست برابر ژاپن، انتخابات فدراسیون فوتبال و… به گفت و گو میپردازند.

گفتنی است پیش از شروع این مصاحبه وبسایت فوتبال 360 که متعلق به فردوسی پور است با انتشار متنی کوتاه مرگ تلخ مهسا امینی را تسلیت میگوید

برای دیدن مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش از لینک زیر استفاده کنید:

لینک: مصاحبه فردوسی پور با کارلوس کیروش

مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش _ بخش اول
مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی‌روش _ بخش اول

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا