خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر پزشکیان: بی ثباتی برای مدیریت بدترین چیز است + فیلم

دکتر مسعود پزشکیان با تاکید بر اینکه «بی ثباتی برای یک مدیریت بدترین چیز است» گفت: ما 33 سال است هی مدیر گذاشتیم و هی عوض کردیم و برایش پرونده درست کردیم.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان)، نماینده ی کنونی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در برنامه ی پارک ملت گفت: ما 33 سال است هی مدیر گذاشتیم و هی عوض کردیم و برایش پرونده درست کردیم؛ حالا کاری ندارم یا داشت یا نداشت؛ بالاخره مدیران گذشته را گفتیم که بد هستند و آنها را کنار گذاشتیم.

وزیر دولت اصلاحات تصریح کرد: بی ثباتی بدترین چیزی هست برای یک مدیریت. برای اینکه اگر ثبات باشد آدها یواش یواش تربیت می‌شوند و بالا می‌آیند. بالاخره من حتما عیب دارم، همه عیب داریم، ولی هنر این است که منی که حالا در جهت انقلاب و چارچوب‌های آن هستم، نقاط ضعف‌مان را تقویت کنید نقاط قوت‌مان را بیشتر کنید، … نه اینکه بیاییم هر کسی که یک مقدار چیز شد، این جناح می آید آن یکی را کنار می‌گذارد و آن جناح می‌آید این یکی را کنار می‌گذارد!

وی تاکید کرد: اگر ما برنامه داشته باشیم بر اساس برنامه آدم می‌آوریم. شاید چون برنامه و هدفی در اولویت نیست خیلی وقت‌ها آدم‌هایی را یک جایی می‌گذاریم که هیچ ارتباطی با آن کار ندارند.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که آیا گروه‌هایی شرکت کننده در انتخابات برنامه دارند؟، گفت که برنامه‌ای ندیده است: حالا اگر داشته باشد ارایه کنند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط:

/ آشنایی با نگاه مدیریتی دکتر پزشکیان / 2

/ آشنایی با نگاه مدیریتی دکتر پزشکیان / 1

/ لزوم اصلاحات در جامعه /

دکتر پزشکیان: اصولگرای اصلاح طلبم / + فیلم

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا