خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از اختلال اینترنت

خبرآنلاین نوشت: «سایت های جماران، زومیت و دیجیاتو و همچنین فارس در گزارش ها و اخباری از شرایط اینترنت در تهران خبر از اختلال در شبکه اینترنت کشور و همچنین اختلال شدید در واتساپ پس از از دسترس خارج شدن اینستاگرام داده اند.

پس از اینستاگرام از ساعاتی قبل دسترسی به واتساپ هم در تهران و بسیاری از شهرها برای کاربران با اختلال همراه شده است. خبرگزاری جماران از این نوشته که در بخشی از شهر تهران دسترسی به واتساپ در کنار اختالال روی اینترنت گوشی های همراه، حتی با اینترنت های ثابت خانگی هم مقدور نیست و در برخی مناطق دسترسی به آن سخت است. زومیت و دیجیاتو رسانه های تخصصی حوزه تکنولوژی هم این اختلال و در مواقعی عدم دسترسی را تائید کرده اند.

از عصر امروز محدودیت های برای اینستاگرام دیگر شبکه اجتماعی پر مخاطب ایجاد شد و دسترسی به آن بدون فیلترشکن مقدور نیست.

همچنین از عصر امروز اینترنت اپرواتورهای موبایلی در مناطقی از تهران در دسترس نیست.

خبرنگار فارس در گزارشی از مناطق مرکزی شهر این عدم دسترسی را تائید کرده است. عیسی زارعپور وزیر ارتباطات صبح امروز ابتدا خبر از احتمال ایجاد محدودیت در شبکه اینترنت سراسری کشور به دلیل مسائل امنیتی خبر داده بود و سپس دفترش احتمال قطع سراسری را تکذیب کرد.

همچنین دیجیاتو خبر از اختلال در دسترسی به سایت های خارجی داده است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دلیل قطعی اینترنت فساد بخش خصوصی و رانت آن است.
    وزارت خزانه داری امریکا به شرکت‌های تکنولوژی اجازه داده خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های اداری، ویدیو کنفرانس و از همه مهم‌تر، «خدمات ابری» در ایران را گسترش دهند.
    بخش خصوصی مرتبط در داخل ایران ک عملکرد بسیار ضعیف و ناموفقی طی سالهای گذشته داشته، بعنوان آخرین سنگر با لابی سعی دارد تا کاربرانی را جذب نماید و برای این منظور در لحظه ای بحرانی موفق به قطع دسترسی میلیونها ایرانی و ایجاد محرومیتشان از ارتباطات آزاد و خدمات با کیفیت سرویسدهندگان جهانی شده است..
    این لابیگری با اسم حفاظت در برابر گسترش اغتشاش معرفی شده، در حالیکه تنها تلاش بخش خصوصی فاسد برای تثبیت خود و اجبار کاربران ایرانی به استفاده از اپها و برنامه های بی کیفیتش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا