خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجم تبریزی ضربه‌مغزی شد

خبرورزشی نوشت: مهاجم باتجربه تیم شهرراز شیراز در جریان بازی تیمش مقابل دریای بابل دچار ضربه مغزی شده است.

بابا محمدی مهاجم باتجربه فوتبال که سوابق زیادی در لیگ برتر و لیگ یک دارد و در فصل جاری پیراهن شهرراز شیراز را برتن می‌کند در مسابقه اخیر تیمش اتفاقی دردناک را تحمل کرد که سلامتی‌اش را به خطر انداخته است.

در دقایق پایانی مسابقه روز سه‌شنبه دو تیم دریای بابل و شهر راز شیراز که در مازندران برگزار شد، بابامحمدی مهاجم تبریزی تیم میهمان بر اثر برخورد سر به سر با سینا خادم پور مدافع دریا از ناحیه فک دچار مصدومیت شدید شد. در آن لحظات با توجه به اینکه محمدی نمی‌توانست نفس بکشد، با اقدام به موقع پزشکان دو تیم مجاری تنفسی وی باز شد تا خطر بزرگ از بیخ گوش این بازیکن بگذرد.

در شرایطی که وضعیت بابامحمدی برای حضور در زمین مسابقه مهیا نبود و سرپرست دریای بابل سعی در متقاعد کردن این بازیکن برای انصراف از ادامه مسابقه را داشت اما او با رضایت خودش ترجیح داد تا پایان مسابقه در زمین بماند و تیمش را همراهی کند.

در حالی‌ که وضعیت عمومی بابامحمدی در جریان و پس از سوت پایان مسابقه خوب به نظر می‌رسید اما گویا به یکباره حال او در رختکن بدتر شده و بلافاصله جهت مداوای بیشتر به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال داده می‌شود.

بر اساس معاینات اولیه و اعلام مسئولان دریای بابل، مهاجم شهرراز شیراز دچار ضربه مغزی شده و با نظر پزشکان و با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

رسانه باشگاه شهرراز شیراز در این خصوص اعلام کرده عمل جراحی بابامحمدی در جریان است و حال او پایدار گزارش شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا