خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دولت وارد وادی لجبازی شده است”

به گزارش انصاف نیوز، صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: در تنوع رسانه‌ها هر خبرگزاری باید برای خود تعریف اختصاصی داشته باشد که منطبق بر آن، فعالیت‌های خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی در کشور گفت: اکنون فصل فرهنگ است و تمام مسائل جامعه از جمله سبک زندگی و مسائل اجتماعی و سیاسی و دیگر موارد ریشه‌هاشان فرهنگی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر خارج کردن فرهنگ از صنایع فرهنگی، تصریح کرد: سینما و تئاتر یکی از شاخه‌‌های صنایع فرهنگی به شمار می‌روند اما دامنه فرهنگ بسیار گسترده است و زندگی روزمره تمام مردم نیز با مسائل فرهنگی در ابعاد گوناگون عجین شده است.

صفار هرندی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تعامل دولت و مجلس و حواشی پیرامون نحوه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس، گفت: آقای روحانی خودش از اقدامات اخیر قضاوتی داشته باشند. دو سال پیش روحانی نسبت به رفتارهای دولت در قبال مجلس قضاوت‌هایی داشته‌اند و همچنین به روابط دولت و مجلس و رفتارهایی که همین الان دولت خودشان در قبال مجلس مرتکب می‌شود، خرده می‌گرفته‌اند.

وی افزود: روحانی به اعتبار همان سخنان، مگر نگفته‌اند که دولت در وادی لجبازی با مجلس وارد نمی‌شود؟ ولی هم‌اکنون وارد وادی این لجبازی شده‌است.‌

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: احساس می‌کنیم که افرادی پوست خربزه زیر پای دولت می‌گذارند و کسانی هستند که خودشان را صاحب یک حق ویژه‌ای بر گردن رئیس‌جمهور می‌دانند و حتی مدعی هستند که آنها بوده‌اند که آقای روحانی را به این نقطه رسانه‌اند که آنها دارند گروکشی می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا