خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تظاهرات سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اعتراض به اتفاقات روزهای اخیر

خبرگزاری فارس با پوشش خبر تظاهرات سراسری روز جمعه‌ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نوشت: تظاهرات بزرگ مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.

ایسنا نیز با تیتر «راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اغتشاشات اخیر» نوشت:

«نمازگزاران و اقشار مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر و اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند. راهمپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند. شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و … از سوی راهپیمایان سر داده شد. آنها عکس نوشته و تصاویری از رهبر انقلاب و همچنین پرچم ایران را در دست داشتند. در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی تظاهرات بزرگ مردم ایران در محکومیت فتنه گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت خواهد شد.

ایرنا، خبرگزاری دولت، هم گزارش داد که «در این مراسم، راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و … انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند».


متن قطعنامه پایانی این تظاهرات به صورت گسترده و لحظه به لحظه از شبکه‌های صداوسیما پخش شد، به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

«وَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَیٰ»

امت اسلام در شرایطی از یک آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و با خلق اربعینی بی نظیر شور و شکوه اسلامی ، شیعی و انقلابی خود را نمایان ساخت و بر تمام معادلات باطل و ذهنیت های منفی دشمنان خط بطلان کشید ؛ که امواج نورانی آن تمامی مرزهای جغرافیایی و انسانی را درنوردیده ، امّا با صدور دستور اهانت به ساحت قدسی قرآن و مقدسات و ارزش های دینی و برپایی آشوب و بلوا در شهرها ، از اتاق های فکر استکبارجهانی ، چهره پلید دشمنان قسم خورده و معاند را بیش از پیش برای همگان نمایان و بار دیگر دشمنی ، رذالت و زبونی دشمنان عنود و حسود اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

امروز بیش از هر زمان دیگری درخت تومند و ریشه دار انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و توانسته با توکل به ذات لایزال الهی و استمداد از عنایات خاصّۀ حضرت ولی عصر مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف » و با تکیه بر مبانی اسلام ناب محمدی « صلی الله علیه و آله و سلم » برگرفته از رهنمودهای رهبر فقید و بت شکن حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و اطاعت از منویات حکیمانه قائد عظیم الشان حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» ، یکی پس از دیگری قله های رفیع عزت و افتخار را فتح نموده و توطئه های شوم سران سلطه و استکبار جهانی را خنثی سازد.

امروز همه شاهدند که با عزم و اراده ای جهادی و انقلابی و اِعمال سیاست های مدبرانه داخلی و خارجی نظام اسلامی ، دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده و برای نیل به اهداف پلیدشان به هر حرکت شومی دست می زنند.

بدخواهان نظام و دشمنان خارجی ، گمان کرده اند خواهند توانست با ایجاد فتنه و آشوب های داخلی ، حرکت بالنده و پیش روندۀ انقلاب الهی ما را سد کرده ، حال آنکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تمام فتنه های مذبوحانه آنان با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار روز افزونش ، همچنان به راه نورانی خود ادامه می دهد.

آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد ، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است .

ما تظاهرکنندگان همراه ، همدل و همصدا با مردم همیشه در صحنه و آگاه بیش از ۹۰۰ شهر ایران اسلامی ، امروز جمعه در دومین روز از ایام نورانی هفتۀ بزرگداشت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر، جانبازان غیور، آزادگان سرافراز و رزمندگان عزیز جبهه های نبرد حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی ؛ آمده ایم تا با اجتماع باشکوه ، وحدت بخش و دشمن شکن خود ؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان های امامین انقلاب و شهدای والامقام ، نفرت و انزجار و خشم انقلابی خود را از این گونه جنایت ها و خباثت های سران فتنه و عوامل مزدور و سرسپردۀ داخلی اشان فریاد کرده و با فریادهای کوبندۀ شعار « الله اکبر ـ خامنه ای رهبر » در پایان هر بند از این قطعنامه ، مطالبات و مواضع رسمی خود را اعلام کنیم:

۱ـ جنایت و خباثت عده ای معدود از عناصر خودفروخته و فریب خورده و مزدوران سرسپرده در اهانت بی شرمانه به ساحت قدسی و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت ، قرآن مجید واهانت وقیحانه به مقدسات و ارزش های دینی و اعتقادات عمومی و به آتش کشیدن تعدادی از مساجد و هتک حرمت حجاب و عفاف بانوان محترمه را کاملاً مردود و شدیداً محکوم می کنیم.

۲- ما حاضران در این تجمع ؛ مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال وامنیت ، نیروی محترم انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می داریم و از این جان برکفان می خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان آرامش عمومی و امنیت کشور سلب نمایند.

۳ـ ما تظاهر کنندگان؛ از قوۀ محترم قضاییه می خواهیم دراولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرائم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی نموده و نتایج رسیدگی های خود را در اسرع وقت به اطلاع افکارعمومی برسانند.

۴- از همگان به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز و آگاه و فهیم ایران اسلامی می خواهیم در این فتنه ، همچون گذشته با شناخت حق و ملاک های آن ودریافت روایت های صحیح و معتبر از رسانه های رسمی کشور به ویژه صدا و سیما ، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند و همچنین به معاندان و نفوذی ها و عوامل وابستۀ آنان اعلام داشته؛ اگر چه ملت ایران از بعضی عملکردها گله مند است، اما هرگزحرکات شوم و ضد اسلامی و ضد انقلابی شما را تحمل نخواهد کرد و اگر دست از رفتارهای ننگین خود برندارید ، یقیناً همانند فتنه های گذشته ، درسی فراموش نشدنی و ضرب شستِ سختی از ملت شجاع و غیور ایران اسلامی دریافت خواهید کرد.

۵- سردار دل ها حاج قاسم عزیز فرمود: کل جمهوری اسلامی حرم است ؛ امروز دشمنان با کمال وقاحت و بی شرمی به بهانه یک حادثه ، به تمامی مقدسات دینی و انسانی جسارت کردند ، به چادر زنان پاکدامن تعرض ، به تمثال مبارک شهدا، پرچم جمهوری اسلامی که به فرمایش رهبری معظم پرچم انبیا و ائمه است اهانت کردند؛ مجموعه حوادث این روزها نشان داد فوت یک خانم تنها بهانه است، اصل نظام و دین نشانه است و حکایت از آن دارد که به فرموده مصحف شریف، «دشمنان از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه از راه و رسم آنان پیروی کنید.»

ما حاضران در تظاهرات امروز ، ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته اند، اعلام می کنیم به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه ها و سازمان های جاسوسی کشورهای بیگانه جداکرده و از مسئولان کشور می خواهیم عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

۶-در این حادثۀ دردناک جسارتی بزرگ صورت گرفت و آن ظلم نابخشودنی به قرآن کریم است که عده ای مزدور در فضای یله و رهای مجازی به قرآن جسارت کردند، بر لزوم اقدام عاجل مسئولان در سالم سازی فضای رها و مسموم مجازی، این اقدام سخیف و زشت را به شدت محکوم نموده و با عذر خواهی از محضر خداوند متعال عرض می کنیم آنها فکر می کنند با آتش زدن قرآن می توانند نور آن را خاموش سازند ولی همانگونه که ابوسفیان ها و ابوجهل ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله های استکبار نیز به حکم آیۀ « یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ » نخواهند توانست ذره ای از عظمت قرآن کم کنند.

ما با تمام وجود اعلام می کنیم تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت «علیهم السلام» و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهندۀ راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

و السلام عیلکم و رحمت الله و برکاته
جمعه ـ اول مهر ماه ۱۴۰۱ هجری خورشیدی
مطابق با ۲۶ صفر المظفر ۱۴۴۴ هجری قمری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کسانی که قرآن را می سوزاند و یا مساجد را آتش می زنند یا چادر از سر زنان محجبه می کشند هرگز جزو دسته معترضان نبوده و نخواهند بود و دیدیم که در این اعتراضات خانم های چادری هم شرکت داشتند بلکه این کار توطئه خود لباس شخصی ها برای خاموش کردن اعتراضات مردم است. یک عده اقلیت می خواهند نظریات خود را بر اکثریت جامعه تحمیل کنند اگر یک رفراندوم آزاد بدون حضور نیروهای یگان ویژه و نیروهای نظامی دیگر برای شنیدن خواسته های مردم برگزار شود معلوم خواهد شد. چند درصد مردم ایران مخالف این سیاست ها هستند همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری بنا بر گزارش وزارت کشور کمتر از ۲۰ درصد مردم تهران و کمتر از نیمی از مردم ایران شرکت کردند و بسیاری از آنهایی هم که شرکت کردند رای باطله دادند. ….

  2. به جای این سیاه نمایی ها و پشت مردم خودتون رو مخفی کردن ها به فکر مردم باشید تا کار به اینجا نرسه

  3. جمهوری زیبای من بیش از 98درصد رای آورده بود و نوید رستگاری برای مستضعفان داشت قانون اساسی اش خونبهای صد هزار شهید خانواده فقرا بود.افسوس بدست منافقان متقلب ذبح گردید وغرب پرحیلت در یک تبانی نامبارک فرزندان آنان را در آغوش کشید.انقلاب زیبای من مدافعانی چون شهیدان,همت باکری باقری و…..داشت که خونشان شرف آفرید .مدافعان امروز این جمهوری سلاحی جز فحش و تهمت و دروغ در برابر منتقدان ندارند و جز این نمی توانند بود.راستی از چه چیز دفاع کنند.شما مردم رافریفتید تا به ثروت برسید و بچه هاتان در غرب خوش باشند.خدا نگذرد از آنان که آن 98 در صد را به اقلیت تبدیل کردند.آن روز دور نیست که فرزند شهید گریبانتان را بدرد و انتقام پدرش را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا