خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون رئیسی: اتفاقات اخیر اعلام جنگ علیه خدا است!

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس دولت سیزدهم گفت: خدا را شاکرم که زوزه شیطان علیه این نظام مقدس به آسمان رفته و این نشان می‌دهد مسیر را درست بر اصول ایمان و امام راحل رفته ایم. در اتفاقات گذشته بهانه اقتصاد و معیشت غیره بوده اما اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست، یک عده می‌خواهند بگویند ما زیر بار خدا نمی‌خواهیم برویم نمی‌خواهیم دستورات الهی را انجام دهیم، وقتی با احکام الهی می‌جنگند یعنی با خود خدا مشکل دارند و اسمش را آزادی گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در بزرگداشت ۸۶۶ شهید مدفون در حرم مطهر رضوی، ضمن ادای احترام به مقام شهدایی مکتب حسینی گفت: مقام شهادت بی نظیر است و باید بشناسیم چرا این عمل بسیار فضیلت دارد که همه معصومین به مقام شهادت رسیده اند.

وی با اشاره به جایگاه شهادت کرد و افزود: هر کسی می خواست به جبهه برود اذن خود را از امام رضا (ع) می‌گرفت و شهید حججی و شهید سلیمانی نمونه ای از این موارد هستند در دوران دفاع مقدس رزمندگان به حرم می آمدند و از اینجا عازم می‌شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: معصومین ما هیچ کدام به جز با شهادت از دنیا نرفته اند و این شهادت چه جایگاه عظیمی دارد که آگاهانه انسان خود را فدا کند، حضرت علی(ع) انسان بی‌نظیر تاریخ است وقتی ضربه می‌خورد و می‌داند که شهادتش مسلم شده گفت با شهادت رستگار خواهم شد.

قاضی زاده هاشمی در خصوص شهدای مدفون در حرم مطهر گفت: امروز جمع شده ایم که یاد ۸۶۶ شهید را گرامی بداریم در این مکان مقدس که خود امام رضا نیز شهید شده اند ۸۶۶ شهید آرام گرفته اند.

وی تصریح کرد: در این دنیا آدم های بیشماری زندگی کردند و مردند اما یادی از آنها نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مکتب شهدا اشاره و بیان کرد: یاد شهید را زنده نگه داریم یعنی مکتب شهید را زنده نگه داریم یعنی بدانیم شهید چه آرمانی داشته است.

اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست

قاضی زاده هاشمی به هجمه رسانه ای استکبار اشاره کرد و گفت: خداروشاکرم که زوزه شیطان علیه این نظام مقدس به آسمان رفته و این نشان می‌دهد مسیر را درست بر اصول ایمان و امام راحل رفته ایم.

وی درخصوص توطئه های استکبار گفت: در اتفاقات گذشته بهانه اقتصاد و معیشت غیره بوده اما اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست، یه عده می‌خواهند بگویند ما زیر بار خدا نمی‌خواهیم برویم نمی‌خواهیم دستورات الهی را انجام دهیم ، وقتی با احکام الهی می‌جنگند یعنی با خود خدا مشکل دارند و اسمش را آزادی گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعریف آزادی که این روزها زیاد شنیده می شود اشاره کرد و افزود: دو تعریف از یک کلمه وجود دارد، تعریف آزادی از زبان شهیدان و تعریف آزادی از زبان استکبار وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی به آزادی استکبار اشاره کرد و گفت: آزادی از بندگی خدا به رسمیت نشناختن خدا، الزامات جامعه، که اصالت آن تعریفی از خود است یعنی من دوست دارم آزاد باشم و تو خودت را کنترل کن این آزادی غرب و استکبار است.

وی به آزادی تعریف شده از زبان شهید اشاره کرد و گفت: تعریف از آزادگی از بند خود است من دنبال اجرای دستورات خدا هستم ولو اینکه خودی نباشد من برای آزادی جامعه حاضرم خودم را فدا کنم نه اینکه جامعه را فدای خودم کنم.

آزادی شهید مسئولیت آور و آزادی غرب مسئولیت گریز است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: آزادی شهید مسئولیت آور و آزادی غرب مسئولیت گریز است، شهید آماده فداکاری و ایثار است و اما آزادی غرب اینکه همه فدای من شوند، دعوا اینجاست حضرت امام راحل در صحیفه خود می گویند اگر دشمن در مقابل مکتب حسینی ما ایستاد ما در مقابل کل جهان می ایستیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دین بستری برای ابدیت را فراهم می‌کند، افزود: می‌خواهند دین و اسلام را از ما بگیرند و خداروشکر میکنیم اینقدر عصبانی هستند طی ۴۳ سال این همه هجمه اقتصادی فرهنگی سیاسی … برعلیه ما کردند و باز هم شهید میگرند یعنی به اهدافشان نرسیدند و نخواهند رسید انشالله.

وی به آرمان اسلامی اشاره کرد و گفت: ما چه بلایی سر آنها آوردیم که این چنین عصبانی هستند تا روزی که پرچم ما برای توحید باشد استکبار از ما عصبانی است، وقتی سال با شعر سلام فرمانده شروع شد و سال با شعار برای آمادگی برای ظهور امام زمان عج شروع شد قطعا استکبار این را نخواهد پذیرفت . دشمنان ما به شدت از هویت مهدویت می ترسند مطالعات بسیار جدی در این زمینه دارند و کار می‌کنند وقتی این جریان راه افتاد و فرزندان کوچک تا بزرگ همراه این مهدویت در شعر سلام فرمانده شدند و توفیقات دولت مردمی در عرصه های داخلی یک به یک اتفاق افتاد که به ما قبلا گفته بودند نمی شود و همه انجام شد، بحث پیوستند به شانگهای شکل کرفت استکبار توطئه های خود را شروع کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عرصه سیاسی اشاره کرد و گفت: قدرت هایی بزرگ در در جهان مانند روسیه چین و غیره .. ایران را یک کشور قدرتمند می‌دانند که باید برای حل مسائل مختلف جهان حضور داشته باشد، دشمنان ما این را تحمل نمی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدای امثال قاضی زاده هاشمی ورژن جدید خداست خدایی است که با ربا درغ تزویر فساد دزدی اختلاس فقر مردم مشکلی ندارد فقط وفقط با روسری مشکل دارد احکامش تنها محدود به حجاب هستند با فقیر وفلاکت مردم بیگانه است با مکیدن خون مردم بیگانه است خدای اینها بتی است حقیرتر از لا وعزی حقیر تر است هبل وزیوس خدای اینها هرچه هست قطعا خدای یکتا نیست خدای اینها همان شیطان است که رنگ جدیدی به خود گرفته خدای اینها همان خدایست که شمر به خاطش حسین بن علی وخانواده اش را مظلومانه سلخی کرد خدای اینها خونریز است وقاتل ونه رحمن ورحیم خدای انها ابلیس است که این بار لباس دین پوشیده وخون ادمیان می ریزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا