خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایکاش دستکم باندازه ضرغامی با تدبیر و سنجیده عمل می‌کردید! | اکبر اعلمی

اکبر اعلمی، نماینده‌ی اسبق مردم تبریز در مجلس، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ایکاش دستکم باندازه ضرغامی با تدبیر و سنجیده عمل می‌کردید!» نوشت:

در پی پخش سریال «سرزمین کهن» که باتظاهرات وسیع و اعتراضی شهروندان بختیاری در شهرهای؛ اصفهان، دزفول، اندیمشک، ایذه، شهر کرد، لالی و الیگودرز همراه و خواستار استعفای عزت‌الله ضرغامی رئیس وقت سازمان صداوسیما بودند، ضرغامی ضمن متوقف کردن پخش سریال مزبور، نخست هیاتی را برای دلجویی و گفت‌وگو با مردم راهی این مناطق کرده و سپس خود در ششم اسفند ۹۲، به طور سرزده و انفرادی در جمع مردم بختیاری مسجد سلیمان حاضر و درحالیکه لباس بختیاری‌ها را برتن داشت، در دیداری چند ساعته، علاوه بر شنیدن نظرات حاضران درباره مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن»، توضیحاتی به آنها ارائه و از رشادت‌های بختیاری‌ها درطول تاریخ ایران قدردانی کرد.

همین دو اقدام ساده و ابتدایی، برای فروکش کردن عصبانیت مردم و جلوگیری از تبدیل اعتراضات آنها به اغتشاشات کافی بود.

ایکاش در پی درگذشت مظلومانه مهسا امینی و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردم، مقامات تاثیرگذار کشور نیز بجای پاشیدن نمک به زخم مردم، دستکم به اندازه ضرغامی، کمی تدبیر بخرج داده و سنجیده عمل می‌کردند.


عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و عضو شورای عالی فضای مجازی، امروز در توییتی نوشت: «بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به صحبتهای عزت (بچه محل قدیمی) هم زیاد اطمینان نکنید. او هم ارزوی پاستور رفتن در دلش مانده و بعضی وقتها قلمبه می زند بیرون. یادتان نرفته که یک نفر که چنین ارزویی داشت میگفت: مشکل ما مگر موی جوانان است؟! و همو گشت ارشاد به راه انداخت. و ان دیگری که میگفت گشت ارشاد مخصوص مدیران به راه می اندازم، و به جای ان غائله حجاب به راه انداخت.

  2. امثال اعلمی و پزشکیان نامبروان های سیاست ایران هستن که متاسفانه مث بقیه به حاشیه رفته اند
    ظلمی که بابت به حاشیه راندن نخبگان واقعی این مملکت شد ساید از جنگ هم خسارتس بیشتر بود. فقط تو دادگاه های عدل الهی اینها معلوم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا