خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نکته‌ی عماد باقی درباره‌ی «اهانت مشکوک»

عمادالدین باقی، فعال حقوق بشر، در صفحه‌ی شخصی خود تاکید کرد:

«اهانت به مقدسات هر گروهی بلحاظ حقوق بشری و دینی مطلقاً محکوم است.

توهین به قرآن و مقدسات اسلامی هم از هرطرف که باشد عملی زشت و قابل پیگیری است.

اما سنگر گرفتن پشت «اهانت مشکوک» به مقدسات برای فرار از مسئولیت فاجعه آفرینی‌های گشت ارشاد، بدتر است و نباید بهانه‌ای برای اعمال خشونت علیه معترضان شود».

اشاره‌ی باقی احتمالاً به موارد مشابه ساختگی برخی تصاویر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یکی ازمشکلات‌مهم‌کشورمااین است که آدم‌های حراف مناطق زیادداریم‌وبلعکس آدم های عامل وراهنماکم هستند.همه ازصبح‌تاشب مشغول شعاروجمله سازی برای فضا هستند.اینهارابایدگرفت ودرمراکزتولید بکارگرفته.تولیدعلم‌وصنعتو..ونه تولیدحرف!که‌ننه بزرگ‌ من‌درحرف ازشماجلوتره!!!!!

    8
    9
  2. جناب عماد باقی مثل اینکه شمادراین مملکت زندگی نمیکنید!سوابق توهین به دین‌ومقدسات رابکرات ندیده اید؟‌درفتنه‌۸۸هم اینهمه بی حرمتی راندیدید؟اگردیده آید برای آتش زدن قرآن ومساجدومواکب متعرض به نوامیس مردم دروقایعداخیرسعی درماله کشی کوچک کردن آن نکنید.

    8
    22
    1. کدام این همه بی حرمتی در فتنه ۸۸ ؟ اتفاقا در همان روز عاشورای ۸۸ شعار تعداد زیادی از همان فتنه گران یا حسین یا میرحسین بود اما شما توهین و بی حرمتی عده ی قلیلی از فتنه گران را علم عثمان کردید .
      در این حوادث اخیر هم چهار تا نادان قرآن آتش زدند نه همه یا اکثر معترضین ؟ آن هم البته اگر کار خودتان برای بدنام کردن آنها نباشد .
      از تعرض به نوامیس مردم گفتی که خنده دار است . ببینم دختران بدحجاب و بی حجابی که در مواردی رفتار مناسب با آنها نداشته و به زور و با ضرب و شتم سوار ون های گشت ارشاد می کنند را تعرض به نوامیس مردم نمی دانید ؟

    2. وقتی یه عده دشمن لباس میش تنشون میکنن و میان توی جمع خودی ها،و هر غلطی میکنن و اونو نسبت به جمع میدن،
      توی سال ۸۸ یادم هست یه عده دستبند سبز بستن و وارد جنبش سبز شدن، و شعار ها رو به سمت اهداف خودشون میکشوندن،همون ها دست زدند و سوت،و وو و به نام جنبش سبز تمام شد،بعدها فهمیدن،آنها سبز عَلوی بر خود گذاشته بودند،همانهایی که لکه های ننگ را درست کردند و دست آلودشان را در پشت قایم کردند،البته انتظاری در جنگ نیست،دشمن با هر وسیله ای میجنگد،حتی فریب،نامردی،و خیانت

      8
      4
  3. از نظر عماد الدین باقی توهین به قران مشکوک است اماگشت ارشاد و عمل به قانون فاجعه
    جناب باقی دیگه نقاب پوشالی نفاق رو از صورتت بردار و نظرت رو در خصوص دین وقران صریح بگو
    شماها مشکلتون نه با گشت ارشاد ه ، نه با چیز دیگری اصل مشکلتون اسلام ناب محمدی
    مثل اربابای اروپایی و آمریکاییتون

    1
    1
  4. توجه فرمایید بنده پیام ارسالی خود را اصلاح املایی میکنم :
    سلام همیشه گفته ایم کارهای خطا در تجمعات کار عوامل نفوذی است منهای فیلم ها و عکسها که میشود مثلا ادعا کرد اینها ساختگی است اما وقتی خود شاهد برخوردهای بسیار زشت و بیرحمانه ضابطین قانون هم هستیم بازهم باید به مشاهداتمان شک کنیم؟
    عرضم این استکه بنده هیچگاه خشونت را از هیچکس چه معترض چه مخالف و چه موافق نسبت به یکدیگر را نپذیرفته و اعتقاد به حل مسایل با خشونت ندارم .
    متاسفانه وقتی گرد و غبار بالا بگیرد جلوی دید افراد گرفته میشود و طرفین دیدهایشان واقعیات را نمیبیند و همان میشود که شده است ما هیچگاه اجازه اعتراض برای ساده ترین مشکلات را ندادیم و هیچگاه هم عادت نکردیم متمدنانه اعتراض خور را ابراز داریم درحالیکه تاریخ تمدن ما هزاران ساله است. خداوند عاقبت همه مارا ختم به خیر گرداند و همه هموطنان ما اعم از مسیول و مردم را به تفکر عقلایی وادارد.. اینکه این هیجانات فروکش کند و باز همان آش و همان کاسه بدون کمترین تغییری در انچه انتظار منطقی میرود متاسفانه این آتش زیر خاکستر میماند. آهای مردم و مسئولین باههمه شما عرض میکنم کشور را دریابید. ایرانیان بسیار بیشتر از انجه باید، شایسته اند. ممنون

  5. آقای باقی مثل این که از احوالات آتئیست ها و سلطنت پرستها خبر ندارد
    کافی است در ایام عادی کمی آن شیادان را در فضای مجازی دنبال کند تا با ادبیات مشمئز کننده و نفرت پراکنانه ی آن ها چه در توهین به مقدسات و چه در گفتار عادی و روزمره آشنا شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا