خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت تابناک از ضد انقلاب نامیده شدن علی کریمی

تابتاک نوشت: علی کریمی طی چند روز اخیر استوری‌ها و توییت‌های انتقادی و معترضانه نسبت به مرگ مهسا امینی منتشر کرده است اما تاکید کرده که نسبتی با گروه‌های معاند و سرویس‌های خارجی ندارد. 

خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی از اعتراضات مردمی در پی مرگ مهسا امینی ، فوتبالیست سابق و سرشناس تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان یکی از رهبران ضدانقلاب معرفی کرد!

علی کریمی یکی از رهبران ضدانقلاب معرفی شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که همچون جامعه علاقمند به فوتبال، محبوبیت بالایی در شبکه های اجتماعی دارد، طی چند روز اخیر استوری‌ها و توییت‌های انتقادی و معترضانه نسبت به مرگ مهسا امینی منتشر کرده است اما تاکید کرده که نسبتی با گروه‌های معاند و سرویس‌های خارجی ندارد. 

با اینحال خبرگزاری فارس در بخش مجله خود با انتشار عکسی ، علی کریمی را در کنار مسیح علی‌نژاد، ابی خواننده خارج نشین و حسینی مجری سابق صداوسیما که مخالفت و مبارزه علنی علیه جمهوری اسلامی دارند، قرار داده است!

علی کریمی در بخش پروفایل خود در توییتر نوشته است: دلسوز وطن اغتشاشگر نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. والا بیشتر از ضد انقلاب دشمنی کرد. قصر نشین تهران و دلار شمار دبی حتی به پاکبانان هم رحم نکرده

  2. رویکرد آقای کریمی صحیح نیست
    ایشون مشخصا احساساتی هستن و گفتارهاشون فقط داره کار رو خرابتر میکنه

  3. علی کریمی … زیادی کرده اووامثال اوچه در داخل چه درخارج … زیادی خوردند که از انقلاب وجمهوری اسلامی ما بد بگویند که این ها را ما گنده کردیم .
    بدونه ملت هیچی نیستند جز یک مشت وطن فروش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا