خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: ۶۰۰میلیارد تومان مطالبات سپرده‌گذاران موسسات پرداخت شد

«مسعود پزشکیان»، نایب رییس مجلس، توضیحاتی پیرامون آخرین پرداختی ها به سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه، گفت: حدود هزار نفر دیگر از سپرده گذاران تا سقف یک میلیارد تومان برای دریافت سپرده های خود به بانک های عامل مراجعه کرده اند که تعداد مراجعه کنندگان به 16 هزار نفر رسیده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: تاکنون حدود 600 میلیارد تومان از سپرده های سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری پرداخت شده که حدود 200 میلیارد تومان از این رقم در هفته گذشته پرداخت شده است.

مشکلات و تاخیرها بیشتر از سوی روسای موسسات متخلف ایجاد می شود

وی با بیان اینکه برخی بانک ها در پرداخت مطالبات موسسات مالی و اعتباری تاخیر داشته اند، ادامه داد: افراد می توانند ازطریق  تماس با شماره های مشخص شده در بانک مرکزی مشکلات در پرداخت ها را عنوان کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مشکلات و تاخیرها بیشتر از سوی روسای موسسات متخلف ایجاد می شود که مقرر شد در این باره تذکری داده شود تا روند پرداخت ها را با سرعت بیشتری عملیاتی کنند.

تغییر و تحول در بانک مرکزی تا حدود کمی موضوع پرداخت سپرده ها را تحت تاثیر قرار داده است

وی با بیان اینکه برخی افراد حدود یک ماه است اطلاعات حساب خود را به بانک عامل داده اند، اما پس از یک ماه اطلاعات آنها  به بانک مرکزی ارجاع داده شده که این اقدامات مردم را ناراضی کرده است، افزود: تغییر و تحول در بانک مرکزی تا حدود کمی موضوع پرداخت سپرده ها را تحت تاثیر قرار داده و سبب تاخیر در پیگیری فرآیند اجرایی شده است، لذا تاکید شد که بانک های عامل مدارک را از سپرده گذاران دریافت کنند تا سپرده آنها پرداخت شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقرر شده درباره افرادی که حساب مشترک دارند همانگونه که تا سقف 200 میلیون تومان پرداخت شد، سقف یک میلیارد تومان نیز پرداخت شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا