خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای «سوغاتی‌های رئیسی» از نیویورک

خبرگزاری اصولگرای فارس که از رسانه‌های حامی دولت سیزدهم است در متنی درباره‌ی تصاویری که از سوغاتی‌های رئیس دولت سیزدهم و همراهانش در سفر نیویورک منتشرشده نوشت:

«همزمان با خروج هیات ایرانی از نیوروک، شایعه‌ای توسط ایران اینترنشنال با ادعای یک کامیون سوغاتی به ایران منتشر شد. عده‌ای حتی مدعی شدند که در خرید سوغاتی پودر بدنسازی و پوشک بچه هم وجود داشته است.

اما مهدی خانعلی‌زاده از همراهان رئیس جمهور در این سفر با رد این ادعا عنوان کرد: آنقدر برنامه رئیس جمهور فشرده بود که فرصتی برای خرید و گشت‌و‌گذار وجود نداشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از این وسایل، همان اجناسی است که تیم تشریفات از ایران آورده بود. برخی دیگر هدایایی بود که در حاشیه دیدارها به مقامات کشورمان هدیه می دادند. همچنین چیزی در حدود یک سوم وسایل مربوط به آقای تخت‌روانچی بوده که به ایران برگرداندیم.

خانعلی‌زاده درباره ادعای واردات پوشک در این سفر گفت: وسایل و تجهیزات را در کارتن‌هایی خالی پوشک و پودر بدن‌سازی گنجانده شده بود که همین موضوع باعث به وجود آمدن این شایعه شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه رسانه سعودی دو دوربین مقابل هتل گذاشته بود، اگر فردی برای خرید سوغاتی از هتل خارج می‌شد، باید حداقل یک فریم عکس بیرون می‌آمد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کلا اصلاح طلبی با طلب عافیت همگام شده ، بنظرم مردم از شما خیلی ساله عبور کردند .این نیم بند دفاع و نیم بند نقد شیوه تهوع اوریه که سکوت شرافتش بیشتره .

    14
    2
    1. الان کجای این دفاعه . یک خبری رو به نقل از فارس منعکس کرده . جلوش هم نوشته خبرگزاری فارس مدعی شد. این که این ادعا درسته یا غلطه مسئولیتش با خبرگزاری فارس و مهدی خانعلیزاده است . البته به رسانه ای مثل اینترنشنال هم اعتباری نیست چون بارها ثابت شده که ادعاهای ضدونقیض کرده و خیلی از ادعاهاش دروغش بعدا مشخص شده. چوپون دروغگو شده کلا . مگه قبلا بارها در یک ادعای عجیب غریب و غیرعقلانی نگفته بود رییسی بره نیویورک بازداشت میشه یا بارها این رسانه در خبرهاش سپاه رو از سوریه خارج کرده و مجدد بازگردونده. کلا باید یاد بگیری اخبار رو از تمامی رسانه ها رصد کنی ولی هر خبری رووفقط در صورتی که دلیل محکم و موثقی بابتش پیدا کردی قبول کنی و لاغیر و در پوشش خبری رسانه ها هم اینکه از کجا ساپورت میشن رو حتما لحاظ کنی .مثلا صداسیما که از حاکمیت ساپورت میشه اگه مطلبی در نقد حاکمیت یا علیه حاکمیت بیاره خب موثق بودنش بسیار بالاست و حالت اعتراف داره و اعتبار رسانه ها رو هم از خبرهای قبلیشون که چقدرش راست دراومده و چقدرش دروغ ملاک قرار بدی همین. وگرنه اسیر پروپاگاندا میشی

      5
      2
    2. احسنت
      مارو به خیر مسئولین امید نیست خواهشن بیش از این شر نرسانید که پیمانه صبر مردم سر به سر لبریزه

  2. از مسوولین تقاضا می‌کنیم حداقل پوشک هدیه می‌گیرند برند پمپرز بگیرند نه اینکه ارزان‌ترین برند را از فروشگاه کاستکو

    14
    3
  3. برای بسته بندی هم کارتن خالی ۲-۳ دلار بیشتر قیمت نداره. با ابروی مملکت سنتور بازی نکنین

    10
    1
    1. اون وسایل مال یک نفر که نرود مال کل هیئت و شاید حتی بعضیاش مال کارکنان دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل باشه . حالا فرصا یکی از کارکنان دفتر چهار تا کارتن پوسک یا هر وسیله دیگه هم باهاشون بفرسته کسی که نمیتونه مانعش بشه یا در ویایل خسوصی بقیه که نمیشه تجسس کرد . مثل هر فرد دیگا ای کا مزرع مسافرت یا نثل هر کارمند بخش خصوصی یا دولتی کا نیرا ماموریت خارج از کشور. ولی در نهایت میزان باری که هر فرد میتونه بیاره بیشتر از اندازه یک مسافر عادی که نیست ؟ این چیزها اصلا اون قدری اهمیت نداره. هر کی هم ایرهد میگیره مطمئنم خودش هم چنین موقعیتی داسته باشه که بعموان یک کارمند ماموریت خارج از کشور بره یا بعنوان رک دیپامات بره خیلی بیشتر از این تا جایی که وسع جیبش باشه خرید میکنه.تینوهمه اختلاص و فساد میشه گیر دادید به چیزای مسخره و بچه گانه. این همه کامیون کامیون قاچاق میاد و میره

      1
      9
      1. شما که راست میگید جناب خانعلی زاده ماهم باور میکنیم
        ماها ایرانی ها به شوخی های شما عادت داریم ولی جایی نگید این دست شوخی ها رو اسباب خنده ست

      2. آرمان جان تیپلمات در این وضعیت داغون کشور وظیفه داره الویت اولش مردش باشن بی خود کرده رفته خرید

  4. متاسفانه همیشه حقیقت رو کتمان می‌کنند خرید، سوغاتی هیج مشکل نداره فقط انکارش و نبود کارتن خالی, اثاث تخت روانچی و….شرم کنید خجالت آوره مرد باشید شجانه بگوئید سوغاتی آوردیم. الحمدالله اینقدر اختلاس کردید که این عملتان از شیر مادر حلال ترتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا