خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: برخورد به دور از اجبار و امر و نهی با مردم راه برون‌رفت از نگرانی‌هاست

مسعود پزشکیان، نماینده‌ی مردم در مجلس در بیانیه‌ای نوشت: برخورد عزتمندانه توام بادلسوزی و خیرخواهی و به دور از اجبار و امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی‌هاست.

متن کامل بیانیه‌ی آقای پزشکیان درباره‌ی رخدادهای اخیر در پی می‌آید:

به نام خدا

دمیدن در آتش خشم و کینه و پیش‌رفتن کشور به سمت التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه‌های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود. چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می‌بینند.

تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم مهسا امینی توسط تیمی کارشناسی و بی‌طرف قطعا تاثیر زیادی در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه خواهد داشت.

ارزیابی عملکرد و میزان کارایی یا عدم کارایی گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام بادلسوزی و خیرخواهی و به دور از اجبار و امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی‌هاست. به دستور قرآن:

ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ

کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجیان، آتش‌زدن و تخریب اماکن و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم و کینه ماندگار در جامعه به نظر اینجانب هیچگاه به حل مشکل نخواهد انجامید و امید به حل مسئله را به ناامیدی مبدل خواهد کرد‌. آیا می‌توان عاملین اقدامات فوق را دلسوز مردم کشور و ایران عزیز دانست؟

مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه‌های قانونی تا رفع نارسایی‌ها امکان‌پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان‌داری به رسانه‌های معاند و برانداز داده شود.

توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و میگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.

مسعود پزشکیان
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خوب شروع کرده بودی چند روز پیش دکتر ولی خیلی زود زدن رو ترمزت وبه سمت راست رفتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا