خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اینفوگرافی | چند هزار نفر در اینستاگرام فعالیت اقتصادی دارند؟

اعتمادآنلاین نوشت: اینستاگرام به یکی از بسترهای اصلی فعالیت کسب‌وکارها تبدیل شده است. یک بررسی نشان می‌دهد بیش از ۴۱۵ هزار فروشگاه ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. اینستاگرام به صورت مستقیم برای بیش از یک میلیون نفر شغل ایجاد کرده و احتمالا برای سه میلیون نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

اینستاگرام

این روزها اینستاگرام در ایران مسدود و فیلتر شده است. اینستاگرام نه تنها یک راه ارتباطی که یک سرویس مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در ایران و جهان است.

با مسدود کردن اینستاگرام بعد از اعتراضات اخیر کسب‌وکار بسیاری از افراد در این سرویس مختل شده است.

یک بررسی نشان می‌دهد بیش از ۴۱۵ هزار فروشگاه ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. اینستاگرام به صورت مستقیم برای بیش از یک میلیون نفر شغل ایجاد کرده و احتمالا برای سه میلیون نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

تخمین زده می‌شود این بازار در ایران سالانه بین ۱۸ تا ۳۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چرا هیچ قانون مدونی با جزییات برای کارمندان وجود ندارد واگر دارد غیر قانونی اجرا نمی شود مگر قانون نظام هماهنگ نداشتیم مگر قانون پرداخت بر اساس نرخ تورم نداشتیم .چه کسی باید بر تخلف دولت از اجرای قوانین نظارت کند. چرا حق مسکن و هزینه غذا و حق ایاب و ذهاب در احکام کارگزینی وجود ندارد.بر اساس کدام دلیل موجه اضافه احکام فروردین ماه هر سال کارمندان به جیب صندوق بازنشستگی میرود . چرا قانونی برای نحوه پرداخت پاداش آخر سال نداریم وهرسال دولت طبق میل خود مبلغی را پیشنهاد می کند. چرا سقف اضافه کاری برای مدیران دولتی لحاظ نمی شود .بر اساس کدام عدالت فوق العاده مدیریت در اجزائ ثابت حقوق لحاظ شده ولی بقیه فوق العاده ها لحاظ نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا