خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیلبوردهای شهاب حسینی جمع آوری شد

اعتمادآنلاین نوشت: بعد از جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی با تصاویری از علی کریمی و علی دایی ‌نوبت به شهاب حسینی رسید.

بعد از جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی با تصاویری از علی کریمی و علی دایی ‌نوبت به شهاب حسینی رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، پنجشنبه هفته گذشته بود که در خبرها اعلام شد شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل ۱۴۰ دستور داده بیلبوردهای علی دایی از سطح شهر جمع‌آوری شود. این اتفاق بعد از واکنش علی دایی به ماجرای مرگ مهسا امینی رخ داد.

با ادامه واکنش هنرمندان و سلبریتی‌ها به فاجعه مرگ مهسا امینی در صفحات شخصی‌شان حالا نوبت به شهاب حسینی رسیده تا دستور جمع‌آوری بیلبوردها با تصویر این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از واکنش او به ماجرای مرگ مهسا امینی صادر شود.

شنیده‌های اعتمادآنلاین حکایت از آن دارد که دستور جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات سریال «پوست شیر» با چهره شهاب حسینی صادر شده است. شهاب حسینی به عنوان بازیگر در کنار هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و… در این سریال شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این عزیزان در قلب مردم ایران جا دارند . با جمع کردن بیلبورد نمیتونید حذفشون کنید. این خودتونید که حذف شدید

    5
    2
    1. قلب ما جای آدم ها و چیزهای مهمتری است. شهاب حسینی بازیگر فوق العاده ای است، اما نه بیشتر.
      در قلب هر ایرانی، وطن عزیزتر است از چهره ها. اگر چهره ای مرگ یک آدم حتی به ناحق را دستاویز تخریب ایران کند مطمئنا کنار گذاشته می شود از قلب ما؛ بیلبوردها پیشکش.
      اینها را چه میشود؟ اگر مرگ انسانی مهم است، این روزها به بهانه امینی دهها نفر کشته شدند. آیا این چهره ها برای این انسانها مرثیه میسرایند یا اینکه می گویند: “زدی ضربتی، ضربتی نوش کن.” ؟ همین یک جمله کافی بود تا مطمئن شویم برایشان نه مهسا بلکه گرین کارتهایشان مهم است.

      3
      2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا