خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 را باما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

مجارستان امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران میزبان ایتالیا است. این جدال حساس ضمن تاثیری که بر صدرنشینی دارد، می‌تواند بر سرنوشت آلمان 6 امتیازی نیز موثر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

پخش زنده ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401

در حال حاضر مجارستان با عملکردی فراتر از انتظارات همگان، در گروهی با حضور انگلیس، آلمان و ایتالیا با 10 امتیاز صدرنشین است و ایتالیای 8 و آلمان 6 امتیازی به دنبال آن هستند. انگلیس با دو امتیاز نیز کمترین شانسی برای صعود دارد.

مجارستان رقابت‌های امسال را با پیروزی برابر انگلستان آغاز کرد، اما باخت برابر ایتالیا و تساوی برابر آلمان سبب شد تا کسی فکر یک عملکرد رویایی از این تیم نداشته باشد. آن‌ها اما در دو بازی بعدی انگلیس و آلمان را شکست دادند تا 10 امتیازی شوند.

ایتالیا اما که کار را با تساوی برابر آلمان آغاز کرده بود در بازی دوم مجارستان را شکست داد و در بازی سوم برابر انگلیس مساوی کرد. آن‌ها اما در بازی چهارم به طرز غافلگیرکننده‌ای برابر آلمان با نتیجه 5 بر 2 شکست خوردند، اما در عوض در بازی پنجم انگلیس را شکست دادند.برای تماشای پخش زنده بازی ایتالیا و مجارستان 4 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا