خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهران مدیری و دوگانگی ما اصولگراها

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی موضع اخیر مهران مدیری و واکنش صداوسیما نوشت:

پس از آنکه آقای مهران مدیری اعلام کرد راضی نیست برنامه‌اش از تلویزیون پخش شود، اعتراضات متعددی به او صورت گرفت و از جمله گفته شد او هرچه دارد از صداوسیماست و اخیراً سی میلیارد تومان طلبش را دریافت کرد. یک شاعر هم که الان در صداوسیما مسئولیت دارد نوشت «اگر تلویزیون نبود مهران مدیری باید در برره، بز می‌چراند!»

آقای مهران مدیری سال‌هاست در تلویزیون کار می‌کند و از قضا درآمدهای هنگفتی دارد. دلیلش هم آن است که توانسته حامیان مالی پولدار برای خود فراهم آورد.

روزگاری همین آقای مدیری در طنزهایی که می‌ساخت، کار سفارشی هم می‌کرد و طعنه‌هایی به رقبای # ما اصولگراها می‌زد و حتی بالاتر به تمسخر علنی آنها می‌پرداخت و چه بسیار دفعاتی که به دولت غیرقابل قبول برای # ما اصولگراها حمله کرد. آن وقت‌ها مدیری را حلواحلوا کردیم و روی سر می‌گذاشتیم.

چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟

خب حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد.؟ مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟ او آیا مالیات این درآمد را داده؟ چقدر؟ آیا شفاف است؟ و مهم‌تر اینکه اگر مهران مدیری میلیاردها گرفته، درآمد صداوسیما چقدر بوده؟ لابد باید کاسبی پرسودی برای تلویزیون باشد که این مقدارش را به یک تهیه‌کننده داده!

بحث‌ و گفت‌گو درباره رفتار اخیر مهران مدیری به‌جای خود محفوظ، اما رفتار دوگانه ما اصولگراها با او واقعا آزاردهنده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا