خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنشی به خبر ممنوع التصویری جواد خیابانی

ایسنا در واکنش به خبر منتشرشده در باره‌ی ممنوع التصویری جواد خیابانی نوشت:

«اظهارات اخیر جواد خیابانی در یکی از برنامه‌های مناسبتی شبکه نمایش خانگی، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر ممنوعیت فعالیت وی در تلویزیون و همچنین دیگر رسانه‌های تصویری ایجاد کرده بود؛ اما روز چهارشنبه پخش تلویزیونی مسابقه فوتبال بین تیم‌های منچسترسیتی ـ بایرن مونیخ با گزارشی از جواد خیابانی، به سرعت به این حواشی پایان داد.

صحبت‌های جواد خیابانی در یک ویژه‌برنامه ماه محرم در روزهای اخیر بازتاب فراوانی را به دنبال داشت و ویدیوهای تقطیع‌شده آن در فضای مجازی دست به دست شد.

پس از این اتفاق، مطالبی درباره‌ی ممنوعیت فعالیت جواد خیابانی مطرح شد ولی علاوه بر پخش گزارش فوتبال یادشده از شبکه سه، شب گذشته برنامه «خاطره‌ بازی» هم با اجرای او از شبکه ورزش روی آنتن رفت تا مشخص شود خیابانی فعلا مشکلی برای حضور در تلویزیون ندارد.

ضمن اینکه در شرایطی که پخش برنامه‌ها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بدون مجوز ساترا و در نتیجه نظارت صداوسیما در حال حاضر غیرمحتمل به نظر می‌رسد، بر این اساس صحبت‌هایی که در قالب برنامه «مهلا» از جواد خیابانی شاهد بوده‌ایم، همگی با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در فضای مجازی منتشر شده است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا