خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صفارهرندی: «احمد منتظری» امروز برای منافقین روضه می‌خواند

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه منافقین جنایت‌های بسیار زیادی علیه مردم انجام دادند، گفت: احمد منتظری امروز برای منافقین روضه و مصیبت می‌خواند و در راستای تطهیر آن‌ها برآمده اما این موضوع سبب فراموشی جنایت‌های منافقین نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو نمونه برجسته از دولتمردانی هستند که تصویر حاکم و حکومت‌کننده را در ذهن ملت ایران تغییر دادند.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری از خصوصیات اخلاقی شهید رجایی گفت: شهید رجایی پس از اینکه به‌عنوان نخست وزیر انتخاب شد هیچ‌گونه تغییری نکرد، شهید رجایی، معلم من بود و کتی داشت که پس از انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر هم همان کت ساده را استفاده کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات منافقین علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: 17 هزار ترور توسط جریان نفاق صورت گرفت و خباثت و نجاست جریان نفاق را نمی‌توان با هیچ  توجیهی تطهیر کرد. انتشار فایل صوتی منتظری هم در راستای تطهیر چهره منافقین است که انتشار این فایل سبب روشن‌شدن ابعاد چهره واقعی منافقین برای ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه منافقان “نسخه داخلی” جریان داعش بودند، افزود: هزاران نفر از ملت بی‌گناه ایران توسط منافقین به شهادت رسیدند و اینکه کسی بخواهد در مقام دفاع از این افراد اقدام کند، واقعاً جای تعجب است.

صفارهرندی با تاکید بر لزوم افشای چهره واقعی منافقین برای نسل جوان گفت: منافقین جنایت‌های بسیار زیادی انجام دادند و شکنجه‌های سختی علیه مردم بی‌گناه انجام می‌دادند، احمد منتظری امروز برای منافقین روضه و مصیبت می‌خواند و در راستای تطهیر آنها برآمده اما این موضوع سبب فراموشی جنایات‌ منافقین نمی‌شود.

وی با بیان اینکه 3 عنصر در انقلاب بسیار مؤثر و تأثیرگذار بود و سبب تفاوت با بقیه انقلاب‌ها شد، گفت: در زندگی شهید رجایی این 3 عنصر وجود داشت که از عمق جان، اسلام را باور داشت و همچنین مردم‌گرا بود و این موضوع بسیار ارزشمند است، مردم هنگامی که به مسئولان برسند، باید احساس قرابت کنند و شهید رجایی این‌گونه بود و خود را خادم ملت می‌دانست که این موضوع زانوزدن در برابر نهج البلاغه امیرالمؤمنین (ع) است.

صفارهرندی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولان اظهار داشت: یکی از مسئولان گفته بود حقوقی که به ما پرداخت می‌شود حق قانونی نیست بلکه حق قانونی ما حقوق‌هایی است که معادل دلار به مدیران هم‌تراز در دیگر کشورها می‌دهند که این موضوع واقعاً جای تأسف است؛ یارانه را باید به قشرهای نیازمند بدهند و افراد ثروتمند نباید هیچ یارانه‌ای دریافت کنند، بسیاری از مردم زندگی خود را با یارانه‌ها می‌گذارنند و یارنه ها متعلق به این افراد است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده توسط دولت در زمینه پرداخت یارانه‌ها تصریح کرد: برخی از مسئولان می‌گویند شبی که می‌خواهیم یارانه‌ها را پرداخت کنیم شب مصیبت است که باید به آن‌ها گفته شود مگر این یارانه‌ها برای شماست، یارانه‌ها متعلق به ملت ایران است و وظیفه دارید آن را پرداخت کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه ملت ایران همواره نسبت به شهدا مدیون است و باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشد، بیان کرد: هنگامی که شهیدی را برای تدفین به دانشگاه آوردند، برخی افراد مدعی آزادی‌بیان نسبت به این موضوع اعتراض کردند و گفتند تا کی باید نان شهید را خورد؟ در مقابل قهرمان ملی این‌گونه بی‌معرفتی می‌شود اما هنگامی که برج‌های دوقلوی آمریکا منفجر شد، این افرادی که گفتند نباید حرف شهید و شهادت زد، لباس مشکی پوشیدند و عزاداری کردند.

وی با اشاره به آنچه «فتنه 88 و اهانت فتنه‌گران به امام خمینی (ره)» می خواند، گفت: برخی افراد هنگامی که به نزدیکان بیت امام خمینی (ره) موضوعی گفته شد، جنجال می‌کردند اما وقتی به خود امام(ره) توهین شد، سکوت اختیار کردند. در جلسه مجمع تشخیص هم بنده گفتم افرادی که ادعای نزدیکی به امام(ره) دارند، باید موضع‌گیری کنند که پس از یک هفته این اقدام را انجام داده و اهانت فنته‌گران را محکوم کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا