خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده برزیل و تونس 5 مهر 1401

پخش زنده برزیل و تونس 5 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 22 در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

تونس امشب از ساعت 22:00 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف برزیل خواهد رفت. دو تیم در ادامه دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی، امشب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی برزیل و تونس 5 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال برزیل و تونس 5 مهر 1401

پخش زنده برزیل و تونس 5 مهر 1401

تونس یکی از تیم‌های باکیفیت قاره آفریقا است که همیشه نتایج خوبی کسب کرده و در 5 بازی آخر خود 2 تساوی و 3 برد داشته است. آن‌ها در دو دیدار دوستانه آخر خود نیز شیلی و ژاپن را به ترتیب با نتایج 2 بر 0 و 3 بر 0 شکست داده‌اند.

در سوی دیگر میدان، نایب‌قهرمان پرستاره آمریکای جنوبی که با اقتدار به عنوان تیم اول به جام جهانی رسیده، در همه تورنمنت‌های بزرگ سالیان اخیر با ناکامی‌های بزرگی مواجه شده است و در دو جام جهانی و کوپا آمریکای اخیر نتایج خوبی نگرفته است.

آن‌ها در سه بازی دوستانه اخیر خود کره جنوبی، ژاپن و غنا را شکست داده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی برزیل و تونس 5 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا