خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم: فائزه هاشمی دستگیر شد

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در ساعت ۲۱:۵۸ روز سه شنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۱ از بازداشت فائزه هاشمی رفسنجانی خبر داد متن خبر عیناً بازنشر می‌شود.


این خبرگزاری نوشت:

«فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شنیده ها حاکی است، فائزه هاشمی امشب به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است. این در حالی است که این تحریک‌‌ها در کشاندن معدود اغتشاشگران هم به خیایان‌ها ناکام بوده است.

فائزه هاشمی دستگیر شد

رسانه های غربی و ضد ایرانی علیرغم پایان یافتن اعتراضات خیابانی همچنان در تلاش هستند که در فضای مجازی، فضای کشور را ملتهب نشان دهند و برای این منظور دست به دامن برخی چهره های مشهور شدند تا شاید بتوانند همچنان فضای اعتراضی را زنده نگه دارند.

پیش از این هم سابقه داشته که فائزه هاشمی به دلیل حضور مستقیم در برخی اغتشاش های خیابانی بازداشت شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. سلام..فائزه باید خیلی قبل تر از اینها دستگیرمیشد..ب نظرمن مرتد شده است،..باید پاسخگوی … باشد…

    4
    32
  2. اگر هاشمی رفسنجانی نبود فائزه و خانواده و نیز محمد هاشمی باید …
    ؛ آنها بواسطه هاشمی مشهور شدند.

  3. با دستگیری وپاک کردن صورت مسئله مشکل کشور حل نمی‌شود بلکه باید مسولین فکری اساسی در رابطه با تغییرات کلی در قانون انجام دهند متاسفانه نمایندگان وقتی وارد مجلس میشوند انگار از پل صراط عبور کرده و حرفهای خودرا در زمان انتخابات فراموش می‌کنند بجای دستگیری باید جواب منطقی بدهند وگرنه چه بسیارند نظایر فایزه هاشمی

  4. با بگیر و ببند و مال مردم مصادره کردن که صورت مسئله پاک نمیشه چند سال دیگه باز سر برمیداره

    مال کریمی بالا میکشن واسه همینه اونهام دست میگذارند رو اموالشون در خارج تا ضبط کنن چون راهش چهل سال شما اول در پیش گرفتید

  5. قابل توجه اتاق فکر نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه !!! جامعه امروز ما با جامعه دیروز فرق دارد. روشهای شما برای جامعه دیروز طراحی شده و امروز جواب نمی دهد. بگیر و ببند برای جامعه مرکزگریز و فاقد کانون و چندضلعی هیچ فایده ای ندارد. دستگیری فائزه هاشمی زمانی ارزش دارد و مؤثر است که مردم به دعوت او به خیابان آمده باشند تا به محض اطلاع از خبر دستگیری او پراکنده شوند اما اکنون صحنه کاملا برعکس شده خانم هاشمی به دعوت مردم به خیابان رفته. جامعه جوان امروز دایره نیست که کانون داشته باشد بلکه یک شکل چندضلعی و چند بُعدی نامنتظم است. چنین جامعه ای هیچ رهبری را برنمی تابد باند که تجربه ثابت کرده رهبران به مرور فاسد می شوند لذا این نسل قائل به رهبری فرد یا جریان خاصی نیست. جوانان دهه های 70 و 80 و 90 به دنبال خرد جمعی و تصمیم گیری بین الاذهانی هستند و گوش به فرمان هیچکس نیستند مگر ندای دلشان. ای کاش اهمیت این تغییر را درک می کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا