خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از کجا بفهمیم تلویزیون بلوتوث دارد؟| بررسی قیمت تلویزیون بلوتوث دار

رپورتاژ آگهی

از طریق قابلیت بلوتوث میتوان تجهیزات جانبی مختلفی چون ساندبار، سیستم صوتی، هدفون و.. را بصورت بی سیم به تلویزیون خود متصل کنید. با تلویزیونهای بلوتوث دار میتوانید برای تماشای فیلم، ساندبار و یا اسپیکرهای خود را که توان صوتی بالاتری دارند به تلویزیون وصل کنید. تلویزیونهای بلوتوث دار را میتوان حتی به کیبورد و یا گیم پدهای بلوتوثی هم متصل کرد که بسیار سرگرم کننده و جالب است. امروزه بیشتر تلویزیونهایی که وارد بازار می شوند دارای قابلیت بلوتوث هستند. اما چگونه میتوان فهمید که تلویزیون شما از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکند؟ برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه با ما همراه باشید.

از کجا بفهمیم تلویزیون ما از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکند یا خیر؟

یکی از راههایی که از طریق آن میتوانید بفهمید تلویزیون شما بلوتوث دارد یا خیر، چک کردن دفترچه راهنما تلویزیون است. بهترین تلویزیونهای موجود در بازار همواره از این قابلیت برخوردار هستند. از طریق ریموت کنترل هوشمند نیز میتوان نتیجه گرفت که تلویزیون شما قابلیت بلوتوث دارد. ریموت کنترل تلویزیونهای هوشمند از طریق بلوتوث کار میکند. راه حل سوم هم بررسی منوی تنظیمات تلویزیون است. در بخش تنظیمات گزینه Sound و یا Sound Out put را انتخاب کنید. در صورتی که تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی کند در این قسمت آپشن Bluetooth و یا Bluetooth Speaker List را مشاهده خواهید کرد. در بعضی تلویزیونها مانند تلویزیونهای ال جی گزینه بلوتوث در منو اصلی قرار دارد.

قیمت تلویزیونهای بلوتوث دار

برای خرید تلویزیونهای بلوتوث دار برخی از بهترین تلویزیونهای هوشمند سونی، تلویزیونهای هوشمند سامسونگ و تلویزیونهای هوشمند ال جی را بطور خلاصه مورد بررسی قرار می دهیم. ضمن اینکه درادامه  چند نمونه از جدیدترین تلویزیونهای بلوتوث دار 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین به بررسی قیمت تلویزیون های بلوتوث دار میپردازیم.

بررسی قیمت تلویزیونهای بلوتوث دار سونی

بهترین تلویزیونهای سونی در ابعاد مختلف از جمله تلویزیونهای سونی سایز 32 تا 39 اینچ تا تلویزیونهای سونی سایز 65 اینچ به بالا از این قابلیت پشتیبانی میکنند. قیمت تلویزیونهای سونی 2019 بلوتوث دار نسبت به تلویزیون های سونی 2022 ارزانتر است. تلویزیونهای بلوتوث دار سونی کیفیت تصویر عالی در کنار تکنولوژی های پیشرفته دارند ضمن اینکه صدای همه جانبه خوبی هم دارند.

بهترین تلویزیونهای سونی 2022 بلوتوث دار

تلویزیون سونی A95K

تلویزیون A95K با صفحه نمایش QD-OLED و کیفیت تصویر 4K محصول سال 2022 است. تلویزیون سونی A95K  با پردازنده فوق العاده قدرتمند Cognitive XR از هوش شناختی رنگ، رزولوشن، کنتراست بالایی برخوردار است. سونی A95K بلوتوث دار با  HDMI 2.1 و خروجی تصویر 4K@120Hz همچنین فناوری های مخصوص بازی شامل VRR، ALLM و .. بهترین انتخاب برای بازی حرفه ای هستند. با داشتن قابلیت بلوتوث میتوان از صدای بیشتر با اتصال بلوتوثی به ساندبار، بهره برد.

تلویزیون سونی  X95K

تلویزیون مینی ال ای دی X9500K محصول سال 2022 و دارای کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. تلویزیون بلوتوث دار  X95Kبا هوش شناختی XR ، صدا و تصویر را بسیار نزدیک به واقعیت پردازش میکند. تلویزیون فورکی  X95K از دوربین محبوب براویا کم نیز پشتیبانی میکند. تاخیر ورودی پایین و نرخ تازه سازی بالا از مشخصه های گیمینگ این محصول هستند. چنانچه میخواهید هیجان بیشتری را حین بازی تجربه کنید، میتوانید با استفاده از بلوتوث X9500K را به ساندبار متصل کنید.

بررسی قیمت تلویزیونهای هوشمند ال جی بلوتوث دار

تلویزیونهای ال جی بلوتوث دار در انواع مدلهای تلویزیون ال ای دی ال جی، تلویزیون OLED ال جی، تلویزیون منحنی – خمیده ال جی در دسترس هستند. بیشتر تلویزیونهای 4K ال جی و حتی تلویزیونهای Full HD ال جی از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکنند. بدیهی است که قیمت تلویزیونهای ال ای دی  Full HD بلوتوث دار نسبت به تلویزیونهای اولد 4K بسیار ارزانتر هستند. البته لازم است بدانید در قیمت تلویزیونهای بلوتوث دار ال جی سایز 55 اینچ از 75 اینچ ارزانتر است.

بهترین تلویزیونهای ال جی 2022 بلوتوث دار

تلویزیون ال جی B2

تلویزیون B2  با صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر K4 محصول سال 2022 است. تلویزیون کیولد  B2 دارای محتوای HDR وکنتراست تصویر خوبی است. میتوان گفت که کیفیت تصویر و صدای خوبی را ارائه میدهد. بعلاوه برای تماشای فیلم و انجام بازی گزینه مناسبی است. تلویزیون C2 بلوتوث دار مدل بالاتر تلویزیون B2 است که امکانات و تکنولوژی های پیشرفته تری در بر دارد.

تلویزیون ال جی G2

تلویزیون   G2ال جی بلوتوث دار با پنل OLED یکی از بهترین تلویزیون ها با HDR بالاست. تلویزیون بلوتوث دار G2 یکی از تلویزیونهای پرچمدار ال جی 2022 است. کیفیت تصویر عالی، کنتراست بالا، امکانات هوشمند و صدای فراگیر از ویژگی های این محصول است.قیمت تلویزیون B2 ال جی بلوتوث دار به مراتب از G2 بلوتوث دار ارزانتر است. تلویزیون 4K بلوتوث دار G2 یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای فیلم و بازی حرفه ای است.

بررسی قیمت تلویزیونهای هوشمند بلوتوث دار سامسونگ

تلویزیونهای سامسونگ در انواع مدلهای مختلف چون تلویزیون ال ای دی سامسونگ، تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون  NEO QLEDسامسونگ، تلویزیون منحنی – خمیده سامسونگ، تلویزیون پلاسما سامسونگ، دارای بلوتوث هستند. تلویزیونهای سامسونگ بلوتوث دار با کیفیت تصویرهای مختلف HD، Full HD، 4K، 8K و SUHD در بازار وجود دارند. قیمت تلویزیونهای سامسونگ با کیفیت تصویر بالاتر (4K و 8K ) بالاتر است.

بهترین تلویزیونهای سامسونگ 2022 بلوتوث دار

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون کیولد 4K مدل Q80B یکی از بهترین تلویزیونهای بلوتوث دار 2022 سامسونگ است. در واقع Q80B مدل جدیدتر تلویزیون Q80A محصول 2021 است. کیفیت صدا و تصویر تلویزیون پرچمدار Q80B بسیار فوق العاده است. تلویزیون QLED سامسونگ بلوتوث دار برای تماشای فیلم و بازی حرفه ای یکی از بهترین گزینه هاست. این محصول به بلوتوث ورژن 5.2 مجهز است.

تلویزیون سامسونگ QN95B

تلویزیون 4K NEO QLED سامسونگ مدل QN95B محصول سال 2022 و دارای نسخه بلوتوث 5.2 است. QN95B بلوتوث دار سامسونگ با زاویه دید گسترده در کنار کنتراست بالا، جزئیات تصویر را بخوبی نمایش میدهد. توان صوتی 70 وات در کنار امکانات هوشمند آن تجربه بسیار خوشایندی از تماشای فیلم و انجام بازی را به ارمغان می آورد. قیمت تلویزیون QN90B سامسونگ ارزانتر از مدل بالاتر خود یعنی تلویزیون QN95B می باشد.

خرید دانگل بلوتوث تلویزیون

بلوتوث بعنوان یک قابلیت اتصال بی سیم شناخته شده است. با استفاده از اتصال بلوتوث میتوان تلویزیون خود را به تجهیزات مختلفی وصل کرد. دانگل بلوتوث در واقع همان آداپتور بلوتوث است که با اتصال آن به تلویزیون میتواند این پروسه را اجرا کند. قیمت دانگل بلوتوث تلویزیون بسیار ارزان بوده و استفاده از آن نیز بسیار ساده است. کافی است دانگل بلوتوث را به پورت USB تلویزیون وصل کنید تا قابلیت بلوتوث برای شما در دسترس قرار بگیرد.

سخن اخر

در حال حاضر خرید تلویزیون های بلوتوث دار یک گزینه عالی برای هر کاربری خواهد بود. شما میتوانید در فروشگاه دی جی بانه به بررسی قیمت جدیدترین تلویزیون های بلوتوث دار بپردازید. همچنین میتوانید تلویزیون های بلوتوث دار را با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا از سایت دی جی بانه خریداری فرمایید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا