خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی ناشی از احساس خطر است

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری نوشت: «آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به دیدارهای اخیر خود و سخنان سران کشورهای مختلف در این دیدارها که به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اعتراف کرده و نیاز خود را نیز به بهره‌مندی از این پیشرفت‌ها اظهار کردند، افزود: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از این اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر لزوم حفظ، تداوم و ارتقای این اقتدار، تصریح کرد: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشیده شود تا هم دشمنان بیش از گذشته به آن پی برده و به این عظمت اعتراف کنند و هم نسل جدید نسبت به ابعاد این اقتدار آگاه شده و به آن افتخار کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش به برگزاری متفاوت مراسم زیارت اربعین امسال هم از لحاظ تعداد زائران و هم کیفیت برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: امسال مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز با کیفیت متفاوتی برگزار شد و این دو رویداد ما را بر آن می‌دارد که از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

دکتر رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان بخش‌های مختلف که پرداخت مطالبات گندم‌کاران را با فاصله زمانی کوتاه انجام دادند، مسئولان وزارت جهادکشاورزی را مکلف کرد با برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان دامداران و مرغداران، راهکارهای رفع مشکلات تولید آنان را بررسی کرده و نتیجه را در ستاد تنظیم بازار مطرح نمایند.

آیت‌الله رئیسی بار دیگر مسئولان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیز راه و شهرسازی را مکلف کرد هر چه سریع‌تر موضوع تامین مسکن اساتید و دانشجویان متاهل را در قالب نهضت ملی مسکن مورد رسیدگی قرار دهند.

رییس جمهور وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را هم موظف کرد راهکارهای رفع مشکلات مالی و معیشتی در وزارت علوم را بررسی و به دولت ارائه کنند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب رئیسی یاتون باشه که بزرگترین سرمایه وبقا حکومت و دولت طی اعصار همراهی و اعتماد مردمشه
    این اعتماد رو به بازی نگیرید از این اعتماد سوءاستفاده نکنید که دودمان به باد خواهید داد وانگاه خودکرده را تدبیر نیست

  2. فکر میکنم رفتارهای شما بیشتر نشان دهنده احساس خطر است چون فهمیدید که طی ۴۳سال با مردم نجیب ایران چه کردید و اونها صبر پیشه کردند و نجابت نشون دادند کاش تا قبل از رسیدن یک مسئله به سرحدات بحران تدبیر میکردید
    که الان در مقابل مردم شرمنده نباشید
    گشت ارشاد مدیرانتون رو راه مینداختید که باگذشت بیش از یک سال از دولتتون با اختلاس های میلیاردی رو به رو نبودیم
    تدبیر به خرج میدادید قبل ترها که با تورم ۴۲درصدی کمر مردم رو بیش از این نمیشکستید
    گشت ارشاد به پا نمینداختید این طور دختران و زنان برخورد کند و این بشه سرانجامش
    بیشتر پیگیر مطالبات مردم درکشیده میشدید تا امروزچشم امید از دولت و حکومتشون بردارند
    مقصرید اقای رئیسی مقصر ..‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا