خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقل قولی از رهبری: جمهوری اسلامی جرات عذرخواهی از مردم را دارد

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتباهاتی داشته باشد جرات عذرخواهی از مردمش دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر سنندج با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: این توفیق حاصل شد تا در شهر حماسه و پایتخت پیشمرگان کُرد و سرزمین آواها و نواها حضور پیدا کنیم.

غلامرضا سلیمانی

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس که مردم عزیز کردستان هم در خلق آن سهم بسزایی دارند امروز یک فرهنگ رهایی‌بخش محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: موسسات مطالعات راهبردی آمریکا یک سری مطالعات انجام داده که به فارسی هم ترجمه شده از بعضی مطالبی که در این اثار به چشم می‌خورد حاوی این نکته مهم است که آنچه می‌تواند یک ملت را به پیروزی برساند قدرت تجهیزاتی و تکیه بر فناوری تسلیحاتی نیست، داشتن ثروت انبوه و بی‌حد حصر عامل پیروزی نیست بلکه شرط پیروزی یک ملت برخورداری از روحیه مقاومت است، این درسی بود که مردم کردستان در دوران پیروزی انقلابی اسلامی مدرس آن بودند.

سلیمانی افزود: امروز کسانی که به دنبال رهاشدن از سلطه استکبار جهانی هستند به ویژه در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی دانش‌آموزان این مکتب با تأسی به مردم کردستان و افتخارآفرینان پیشمرگ مسلمان کُرد هستند.

وی یادآور شد: البته کردستان چون در مرزهای جغرافیایی ایران عزیز قرار گرفته دشمن مترصد سوءاستفاده از این موقعیت جغرافیایی بود که باز مردم غیور کردستان بودند که در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مقابله با این حرکت شوم و حرکت خطرناک طراحی شده توسط استکبار جهانی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکه تکه کردن قدرت‌های اسلامی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از سرزمین‌های مسلمانان مظلوم فلسطین را اشغال کرد و هنوز این اشتغالگرایی ادامه دارد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: یک نمونه بسیار روشن از نقشه‌های شوم دشمنان در مورد کشورهای مسلمان است البته آنها نقشه نیل تا فرات را در سر پروراندند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه رهبر این نظام فرمودند که فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی باید محو شود ما در مسیر محو کردن رژیم اشغالگر از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: او امروز به دنبال احداث دیوارهایی به ارتفاع 6 متر در شهرک‌های خود در داخل سرزمین اشغالی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نقشه این رژیم جعلی در پرچم ترسیم شده بود، گفت: اگر این سیطره تحقق پیدا می‌کرد چیزی از جهان اسلام به عنوان آنکه مردم تمدن‌ساز و تکیه‌گاه برای نجات جهان بشریت است، باقی نمی‌ماند.

سلیمانی افزود: اگر امروز فشاری به ملت ایران وارد می‌شود عمدتا به این دلیل است که ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را باطل می‌کند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام اساسی مستقل در دنیا است

وی ابراز کرد: صهیونیست به دنبال سیطره بر همه جهان و تسلط بر تفکر نخبگان همه کشورها و سیطره بر اقتصاد، صنعت و مجامع علمی جهان است البته این یک سند سِری بود که در جنگ جهانی در روسیه بدست آمد و بعد ترجمه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران در درجه اول در مقابل تجاوزات و توطئه‌ها و به ویژه تجاوز رژیم بعث صدام از شرف و آزادگی خود و از مرزهای جغرافیایی دفاع و بیش از 250 هزار شهید تقدیم کردند و خالق یک فرهنگ به روز شده از عاشورا و ایثار و شهادت صدر اسلام در دوران معاصر شد و بار دیگر تاریخ صدر اسلام را در مقابل چشمان انسان‌های حقیقت بین دنیا ترسیم و جهان ملت ایران را تحسین کرد.

سلیمانی تصریح کرد: بدون تردید یک نظام اساسی مستقل در دنیا وجود دارد، نظام سیاسی مستقل و مردم سالار اسلامی و آن هم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای اولین بار در دنیای معاصر در کشورهای اسلامی شکل گرفت که می‌تواند سرآغاز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد و کشورهای اسلامی می‌توانند از آن الگو بگیرند.

وی به توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور در حوزه علمی و غیره گریزی زد و اظهار کرد: ایران دومین کشور سدساز دنیا و سومین کشور تولید کننده توربین‌های آبی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب اسلامی انفجار نور در جهانی بود که تاریکی‌ها داشت آن را به‌طور کامل احاطه می‌کرد.

همه شاخصه‌های ایران اعتلا و اقتدار را نشان می‌دهند

سلیمانی اذعان کرد: اگرچه همه شاخصه‌های ایران اعتلا و اقتدار را نشان می‌دهند آنجاهایی که مسیر مردم سالاری اسلامی را طی کردیم و از فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت تبعیت کرده‌ایم پیروز میدان بوده و به موفقیت رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جدای از نقش دشمنان و توطئه‌های گسترده تروریسم اقتصادی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های حداکثری داخلی در پیش آمدن این شرایط و تورم بالای اقتصادی نقش جدی داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: محرومیت‌هایی که امروز به چشم می‌خورد ناشی از اجرا کردن پله‌های مکتب لیبرالیسم توسط عده‌ای در کشور بوده است.

سلیمانی افزود: به حمدالله الان در مسیر اصلاح هستیم و قطعا روزهای خوب و اطمینان‌بخش اقتصادی پیش روی ایران خواهد بود همانطور که امروز حتی موسسات مطالعاتی دنیا رشد اقتصادی کشور ما را اعتراف می‌کنند که اینها در مسیر درست اقتصادی قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: برای اینکه یک کشور توانمند داشته باشیم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم، ظرفیت‌های کشور در حوزه اقتصادی بسیار غنی است و امیدواریم تمام استان‌ها و خاصتا استان کردستان در این پازل اقتصادی نقش خود را به درستی ایفا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی و راه‌سازی و غیره توسط بسیج و سپاه با کمک دولت در کردستان اجرا شده و یا در حال اجرا است که تحولات قابل توجهی به دنبال دارد.

دشمن از اهتزاز پرچم ملت ایران در دنیا هراس دارد

سلیمانی گفت: سپاه برای توسعه کردستان و رفع محرومیت‌ها تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده است و روحیه جهادی که در نیروهای خدمت‌گذار بسیجی وجود دارد کارها در حال انجام است و دشمنان قطعا از این شرایط نگران هستند و هراس دارند.

وی اعلام کرد: دشمن از اهتزاز پرچم ملت آزاده و ایثارگر ایران در دنیا هراس دارد چون امروز ایران به لحاظ پزشکی در اوج اقتدار قرار دارد و گردشگران زیادی برای انجام اقدامات درمانی خود به کشور ما مراجعه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اوج اقتدار و قدرت ایران در حوزه نظام و تجهیزات نظامی گریزی زد و گفت: ایران کنونی همان کشور و ملتی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی حتی برای سیم خاردار در مضیقه بود.

سلیمانی با بیان اینکه مردم کردستان رنج‌ها و مررات‌های متعددی را متحمل و از مقاوم‌ترین مردمان کشور بودند، ادامه داد: این عزیزان نه تنها شهرها را خالی نکردند فرزندان خود را به جبهه فرستادند و هزاران شهید تقدیم کردند تا فرهنگ مقاومت ایران شکل بگیرد.

وی یادآور شد: جبهه مقاومت انعکاسی از فرهنگ مقاومت ملت ایران و انعکاسی از فرهنگ مقاومت مردم کردستان است که متوقف شدنی نبوده و فرهنگ چیزی نیست که دشمن بتواند با ایجاد موانع جلوی صدور آن را بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: این فرهنگ در حال تقویت و صادرشدن است و جهان اسلام روزهای خوبی را در پیش دارد.

گفتمان انقلاب، تنها گفتمان رهایی‌بخش در جهان است

سلیمانی خاطرنشان کرد: یک گفتمان در جهان برای رهایی وجود دارد و آن گفتمان انقلاب و ایران اسلامی است لذا هنرمندان و بسیجان ما باید جهاد روایت را هنرمندانه با نواها و آواها راه بیندازند.

وی گفت: حقایق باید با زبان هنر بیان شود و بدون واهمه از دشمن باید جلو رفت چون صدای دشمن مانند طبل است، طبل صدا دارد اما قابل دیدن و خواندن نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن دنبال ناامید کردن مردم و بدبین کردن آنها از نظام است، ابراز کرد: صدا و هیاهوی که دشمنان در فضای رسانه‌ای راه انداخته‌اند همین طبل توخالی است که نباید به آن توجه شود.

سلیمانی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم است، همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی اشتباهاتی داشته باشد جرات عذرخواهی از مردمش دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عجب عجب عجب در چه مملکت فوق پیشرفته فرازمینی بلکه فرا مریخی زندگی میکنیم و خودمان خبر نداریم!!؟ سردار لااقل یکی از اون مواردی رو که نظام جمهوری اسلامی اشتباه کرده و جرأت داشته تا از مردم عذرخواهی بکند مثال میزدی قربون شکلت!!!
    باز هم شعار شعار شعار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا