خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انسیه خزعلی: پسرم قصد مهاجرت ندارد

انسیه خزعلی، معاون رئیس دولت سیزدهم در امور زنان و خانواده گفت: از رسانه‌ها گله مندم که خبر دروغ درباره فرزندم منتشر کردند. پسرم به هیچ وجه قصد مهاجرت ندارد و به کشور باز می‌گردد. سفر وی هم مرتبط با فیلتر شکن و وی پی ان نبوده است.

تسنیم نوشت: «خزعلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از رسانه‌ها گله مندم که خبر دروغ درباره فرزندم منتشر کردند. پسرم به هیچ وجه قصد مهاجرت ندارد و به کشور باز می‌گردد. سفر وی هم مرتبط با فیلتر شکن و وی پی ان نبوده است.

وی افزود: فروش فیلترشکن ربطی به پسر من ندارد. من از انتشار این اخبار گله مندم. وقتی رسانه های آن طرف آب و معاندین خبر دروغ منتشر می کنند، چرا رسانه های داخلی که به ما دسترسی دارند آن اخبار را منتشر کردند؟ حتی جوابیه ما را منتشر نکردند. این ها جای تاسف دارد.

خزعلی خاطرنشان کرد: برنامه های عفاف و حجاب عمدتا در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب می شود که هنوز این برنامه های جدید تکمیل نشده است که برخی موارد اجرایی پیش آمد. امیدواریم که با طرح های جدید شرایط بهتری از لحاظ اجرا، و نوع کسانی که بحث آموزشی را دنبال می کنند فراهم شود. همچنین دستگاه های مخاطب و مسئول وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و اینگونه نباشد که فقط یک دستگاه وارد مسئولیت شود که گاهی حتی مسئولیتش نیست»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا