خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش «منبع آگاه» به نامه‌ای درباره‌ی مهسا امینی

خبرگزاری فارس نوشت: «رسانه سعودی مدعی افشای نامه‌ای از قوه قضائیه شده است که بر اساس این نامه سر مهسا امینی هنگام بازداشت به جدول خورده است، این در حالی است که یک منبع آگاه در قوه قضائیه این نامه را تکذیب کرد.

این منبع آگاه در قوه قضائیه اعلام کرد: بر اساس اظهار نظر اولیه رسمی پزشکی قانونی در معاینه ظاهری و کالبد گشایی مهسا امینی هیچ گونه آثار از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم ها و شکستگی قاعده جمجمه، مشاهده نشده است.

این منبع آگاه در ادامه با تاکید بر جعلی بودن نامه منتشر شده، می‌افزاید: متن نامه بیشتر همانند دست نوشته یک کودک است تا یک نامه قضائی. کاش حداقل یک بار از این نامه می خوانند تا آنقدر آبروریزی نکنند، در ابتدای این نامه جعلی منتسب به قوه قضائیه آمده مهسا امینی در بیمارستان است و در آخر نامه آمده متوفی!

وی خطاب به رسانه سعودی می‌گوید: نامه جعل می‌کنید حداقل سربرگ، تاریخ و… بالای نامه یا حداقل یک امضا در پایین نامه اضافه کنید!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود بر این منبع آگاه!! کاش فیلمی ازت پخش میشد و با لبخند این موضوع را انکار میکردی، لطفش بیشتر بود! دقیقاً مثل لبخند ژوکوند عراقچی که در مورد تکذیب داستان تورقوزآباد صحبت می‌کرد و می‌گفت می‌خواسته اند صهیونیست ها را سرکار بگذارند؛ اما بعدش دیدیم…

  2. رسانه سعودی قصد داره از آب گل آلود ماهی بگیره ؟ قبول
    نامه جعل کرده و متنش رو هم کودکانه نوشته حتی زحمت جعل حرفه ای هم به خودش نداده ؟ قبول
    اصلا ما کلی دشمن داریم که قصد سواستفاده و تضعیف نظام و حتی براندازی دارن ؟ قبول
    اما این سشوال من رو پاسخ بدید :
    ماهیت گشت ارشاد چه هست ؟
    آیا اقدام جبارانه نسبت به پوشش بانوان جامعه مغایر اصل 23 قانون اساسی است یا خیر ؟
    از آنجائیه که گشت ارشاد در تمامی شهرهای ایران فعالیت دارد و متأسفانه درسال شاهد اخبار از اعتراض های گوناگون بانوان کشور از طرف گشت ارشاد هستیم حتی اگر در کل کشور 20% بانوان عزیز کشورمان مطابق عقیده خود علاقه ای به پوشش های اجباری نداشته باشند . آیا نمی بایست به خواسته و حقوق هموطنانمان احترام بگذاریم . اگر شما معتقد هستین که این جامعه اسلامی است و مردم فهیم هستند و عدم حجاب مناسب از سوی بانوان عزیز کشورمان عواقب اخروی دارد . چرا برای عقیده 20 % زنان جامعه ، تبصر ماده 638 را حذف نمیکنید .
    در ضمن اگر وجود پوشش و حجاب برای امنیت زنان و جامعه است . چرا بجای محدود کردن بانوان محترم برای امنیت جامعه مانند این روزهای کشور از نیروهای امنیتی بیشتر استفاده نمیگردد که حتی به جهت افزایش نیروهای نظامی و امنیتی اشتغالزایی هم به دنبال دارد و در نتیجه حفظ منافع کلی و رضایت جامعه را در بر دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا