خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصراف علی باقری و مژگان اثباتی از کاندیداتوری شورای شهر تهران

علی باقری و مژگان اثباتی با انتشار متنی از کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران انصراف دادند و از لیست انتخاباتی مورد تایید سیدمحمد خاتمی حمایت کردند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این یادداشت در پی می آید:

به نام پروردگار مهربان که انسان را خردمند و آزاد آفرید و برسرنوشت خود حاکم کرد

همشهریان صبور، نجیب و آگاه تهرانی

با سلام و احترام
به صحنه انتخابات شورای شهر آمده بودیم تا تجارب نزدیک به سه دهه فعالیت سیاسی، مدنی و اجرایی اصلاح طلبانه خود را، دستمایه ای قرار دهیم برای آبادی و توسعه شهرمان، تا شاید این حضور، اگر ذات الهی مقدر کند و مردم بخواهند، همیاری و تلاشی باشد از جانب ما برای اداره علمی، پاکدستانه و مناسب تر تهران.

امید آن بود که با توجه به حضور نامزدهای متعدد و توانمندی که در صحنه انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران حضور دارند، فهرستی واحد، پاک، کارآمد، بابرنامه اصلاح طلبانه و بدور از هر گونه شائبه ای فراهم آید.

اینک در آستانه برگزاری انتخابات و به رغم پاره ای ملاحظات جدی که باید در زمان و فضایی مناسب مورد بررسی آسیب شناسانه قرار گیرد، با التزام به مصالح کلی و به منظور کمک به حفظ وحدت اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر تهران برخود فرض می دانیم، انصراف خود را از نامزدی در این انتخابات اعلام کنیم.

امید فراوان داریم که همشهریان گرامی تهرانی، در روز ۲۹ اردیبهشت ماه، در کنار رای قاطع خود به جناب آقای دکتر حسن روحانی، رای اصلاح طلبانه خود در انتخابات شورای شهر تهران را نیز براساس آنچه رهبر بی بدیل اصلاحات، جناب آقای خاتمی مقرر می دارند، به صندوق های رای بیاندازند تا شهرمان تهران، از زیر سایه مدیریت ۱۲ ساله و ناکارآمد کنونی بیرون آید.

والسلام
مژگان اثباتی، علی باقری
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا