خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس سازمان بسیج: به سمت یک انتخابات خوب حرکت می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج گفت: حالا که ما به سمت یک انتخابات خوب حرکت می‌کنیم مجلس و دولت باید تصمیم بر این بگیرند که محرومیت را از کشور پاک کنند و در جلساتی که با مجلس شورای اسلامی برگزار شد ما به عنوان بسیج اعلام آمادگی کردیم که قرار است یک برنامه 10 ساله جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم تنظیم و به سرعت آغاز شود.

به گزارش تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک پیروزی مردم ایران در آزادسازی خرمشهر و پیروزی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی در نبرد 12 روزه سیف القدس اظهار داشت: طبق گفته امام خمینی(ره) “فلسطین مسئله اول و اصلی جهان اسلام است”.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر در منطقه نشان داد که راهبرد امام راحل(ره) نه تنها فراموش نشده بلکه عملیاتی شده و به منصه ظهور رسیده است، افزود: بعد از امام خمینی(ره) با تدابیر رهبر معظم انقلاب جهان اسلام و فراتر از آن در جهت پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین مسئله اصلی جهان شد.

رئیس سازمان بسیج ‌بیان داشت: بعد از این حادثه در بسیاری از کشورهای غیرمسلمان، کشورهای اروپایی و آمریکایی راهپیمایی‌های بزرگ صورت گرفت و مردم این کشورها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و این نصرت و پیروزی نصیب جهان اسلام شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است، افزود: اصلی‌ترین عامل شکل دهنده این رژیم اشغالی که امنیت بود در این عملیات به صورت راهبردی شکست خورد و خود اشغالگران هم از ادامه سیطره امنیتی که در سرزمین‌های اشغالی داشتند ناامید شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مسئله‌ای که در حال حاضر در داخل کشور قابل توجه است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه محرومین و مستضعفین است.

وی ادامه داد: حالا که ما به سمت یک انتخابات خوب حرکت می‌کنیم مجلس و دولت باید تصمیم بر این بگیرند که محرومیت را از کشور پاک کنند و در جلساتی که با مجلس شورای اسلامی برگزار شد ما به عنوان بسیج اعلام آمادگی کردیم که قرار است یک برنامه 10 ساله جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم تنظیم و به سرعت آغاز شود.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در موضوعات مهمی مانند مسئله آب آشامیدنی و کشاورزی، جاده‌های روستایی، مسکن محرومین، اشتغال و غیره با همه ظرفیت‌ها فعالیت دارد.

سلیمانی ابراز داشت: خوشبختانه در استان خراسان جنوبی نسبت به سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده که امید است این مسیر از سوی سپاه پاسداران و سازمان بسیج تقویت شود.

وی بیان کرد: سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و مجموعه همکاران ایشان در استان هم در این زمینه خیلی مجاهدت کردند که جا دارد در محضر جنابعالی و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان از مجاهدت‌های ایشان در این زمینه تشکر کنیم.

رئیس سازمان بسیج یادآور شد: ما هم تلاشمان این است که به دوستان کمک کنیم تا برنامه‌های عملیاتی مشخصی که برای خراسان جنوبی تدوین شده است را عملی کنیم، در این راستا با دستگاه‌های دولتی نیز توافقاتی صورت گرفته و نیازمند یک پشتیبانی خوب است.

وی افزود: مسئله آب برای مردم عزیز این منطقه خیلی حیاتی است و ما باید مردم این منطقه را در این حوزه در اولویت قرار دهیم تا طرح میان مدت انتقال آب از دریای عمان در دولت جدید به سرعت آغاز و عملیاتی شود و مردم از تنگناها خلاصی پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی هم ضمن تبریک پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حضور شما در خراسان جنوبی در این مقطع مایع امیدواری است.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی اظهار داشت: اتفاقات اخیر در منطقه و فلسطین معلول علتی است و آن گسترش اندیشه بسیجی است که شما عمر خود را وقف آن می‌کنید و در مخوف‌ترین حوادثی که در حوزه‌های نظامی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره در این چهل ساله بعد از انقلاب بر ما تحمیل شد و بسیار خطرناک بود اندیشه بسیجی باعث ثمره شیرین شد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی لازمه این انقلاب است و متعهد و ملتزم به احکام اسلامی است افزود: بعد از این همه آزمون و خطا و تحمل سختی‌های بعد از پیروزی انقلاب متاسفانه هنوز بعضی از افراد و اندیشه‌ها در داخل کشور خود را به بیگانه وصل می‌کنند.

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: انقلاب در قالب تفکر بسیجی به نقاط مختلف منطقه صادر شده و برای مثال از عراق بعثی عراقی را ساخت که ما امروز به عنوان اندیشه متحد با انقلاب مطرح است و وقتی تفکر بسیجی در عراق و سوریه به وجود آمد دیدیم که چگونه بر داعش پایان داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسئله فلسطین به یک موضوع بین‌المللی تبدیل شده و بعد از این همه تلخی‌هایی که در این مدت بوده ثمره شیرین چیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در توسعه و تعمیق تفکر و صدور اندیشه بسیجی همت کنید، افزود: بسیج علاوه بر حوزه‌های نظامی در عرصه‌های دیگر نیز بسیار موفق است، در حوادث غیرمترقبه‌ای که در کشور به وجود می‌آید و دولت کاملا ناتوان است بسیج و سپاه و سایر نیروهای مسلح با اشاره رهبر انقلاب این مسائل را به زیبایی برطرف می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه بسیج در مسائل بهداشتی، درمانی و کمک‌های مومنانه هم بسیار موفق عمل کرده است گفت: ما امروز در آستانه یک انتخابات دیگر هستیم که این انتخابات از خرمشهرهایی است که بر طبق گفته مقام معظم رهبری در پیش داریم و امیدواریم دولت آینده برای اقشار ضعیف و محروم برنامه مطلوبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج، سپاه و سایر نهادهای حمایتی تا زمانی که یک دولت جوان حزب‌الهی روی کار بیاید باید مشکلات و فوریت‌هایی که در حوزه معیشت برای اقشار ضعیف وجود دارد برطرف کنند.

وی یادآور شد: عده‌ای از مردم تحت حمایت هیچ ارگان حمایتی و قانونی نیستند، این نوع خانواده‌ها شرایط خاصی دارند و باید توجه ویژه‌ای به آنها صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا