خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تذکر نماینده‌ی مجلس ششم به نمایندگان درباره‌ی قاضی‌پور

داود سلیمانی، نماینده ی اصلاح طلب مجلس ششم در یادداشتی به نحوه ی برخورد نادر قاضی پور، نماینده ی هتاک مجلس با یک خبرنگار پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت تلگرامی داود سلیمانی در پی می آید:

عزیزان! شما جملاتی را که بزرگان ما در باره ی شان و جایگاه نمایندگی و مجلس فرموده اند لابد به خاطر دارید. اینکه “مجلس عصاره ی فضائل ملت است” و یا “مجلس در راس امور است”و ده ها جمله ی دیگر.

آیا واقعا چگونه می توان عصاره ی فضائل ملت یا امت بود؟

به نظر می رسد پاسخ آن در رفتار و گفتار و عملکردیست که تک تک نمایندگان در جهت خدمت به ملت و فعل اخلاقی و رفتار اجتماعی آنان به ویژه در ساحت قانونگزاری تجلی می‌یابد.

و این امر نه وظیفه ی فرد فرد منتخبین محترم ملت بلکه وظیفه ای همگانی برای تمامی مسوولان و آحاد جامعه است. اما عصاره ی فضائل ملت بودن شانی والاتر می طلبد.

شما حرکت نماینده ای به نام نادر قاضی پور، در برخورد با خبرنگار محترم روزنامه ی ایران جناب آقای احسان بداغی را، در مجلس مشاهده کنید. آیا واقعا این حرکت توسط آقای قاضی پور به عنوان عصاره ی فضائل ملت، توهین به ملت نیست؟

اگر عصاره ی فضائل ملت یکی از مصادیفش ایشان باشد چه آبرویی برای ملت می ماند؟

قطعا شما نمایندگان محترم مجلس از هر خط و جریان سیاسی این عمل را نمی پسندید. اگر اینطور است که هست چه برنامه و طرح و اقدامی را برای عدم تکرار چنین جسارتی در نظر گرفته اید. این نماینده که متاسفانه آداب اولیه ی ریستن در جامعه را نمی داند و چنانکه توهین های وی به اقوام و اقشار به ویژه زنان محترم مسبوق به سابقه است و لحن و ادبیات مستهجن او که موجب اعلام بیزاری همان مردم خطه ی انتخابیه ی وی قرار گرفته است، چقدر می تواند مجلس را در تراز عصاره ی فضائل ملت قرار دهد؟

آیا نمایندگان محترم این شیوه را می‌پسندند؟ می دانم که پاسخ قاطبه ی قریب باتفاق ایشان منفی است. اگر چنین است چه تمهیدی اندیشیده و یا می اندیشید که دیگر شاهد چنین اعمال نکوهیده و دون شان مجلس و نمایندگان محترم نباشیم.

قبلا. متاسفانه رفتار های سخیف نماینده ی مذکور مورد توجه جدی شما قرار نگرفت. در جریان رای اعتماد وی بسیاری حضور او را در شان نمایندگی مجلس ندانسته بودند که بنا به دلایلی نه چندان موجه اعتبار نامه وی تایید شد. ولی اگر دادن فرصت به وی برای این بوده است که وی به تجدید نظر در رفتار خود بپردازد، باید به این رسیده باشید که نتیجه منفی بوده است و اقدام هتاکانه ی وی با خبرنگار محترم و مظلوم روزنامه ی ایران باید برای شما ثابت کرده باشد که وی نه تنها عصاره ی فضائل این ملت نیست بلکه موجب سرخوردگی و تحقیر ملت و وهن جایگاه نمایندگان محترم است و شانیت نمایندگی را نداشته و ندارد.

ملت شریف ایران منتظرند تا ببینند که نمایندگان محترم از این امتحان در جلب اعتماد ملت چگونه بیرون می ایند و میزان دلسوزی و همراهی و صیانت از مرزهای اخلاقی و انسانی ملت و بویژه خبرنگاران و اهل قلم که خداوند بدان قسم یاد کرده است، تا جه درجه ای از اعتبار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا